Gå til innhold

joystick på T68i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mener å huske at min hadde blitt brukt snaut 300 000 ganger da jeg kvittet meg med den etter ca. ett og et halvt år.

Var ikke akkurat noe jeg sjekket daglig.

Endret av walter_melon
Skrevet
hvor mange ganger er det normalt at denne er brukt? telefonen er to år gammel og telleren viser 63773.

Det der er ganske lite etter min mening. Hadde jeg hatt den mobilen i 2 år så hadde telleren vært mye mye høyere enn det der.

Skrevet

Min er nesten to år gammel og viser 394560 på joysticktelleren. Tror den blir nullstilt ved firmwareoppgradering, noe jeg ikke har gjort på min T68i. Telefonen blir allikevel pensjonert når min K700i kommer. T68i er den beste telefonen jeg noen gang har hatt og jeg kommer til å beholde den som reservetelefon når K700i må inn på firmwareoppgraderingene, noe som den ifølge de aller fleste trenger ganske fort.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det er vel ikke noe sånn teller på T610?

Skrevet

tror det er det. min teller står på 64295. det skal ikke være så mye når man ser på deres tall. men blir den nullstilt ved firmware oppgradering? min er nemlig opgradert. 64000 er vel litt lite for en telefon som er snart to år...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
tror det er det. min teller står på 64295. det skal ikke være så mye når man ser på deres tall. men blir den nullstilt ved firmware oppgradering? min er nemlig opgradert. 64000 er vel litt lite for en telefon som er snart to år...

Hvor finner jeg denne telleren da?

Skrevet
Det er vel ikke noe sånn teller på T610?

Nei, det finnes ikke på t610. Kan si det med 100% sikkerhet.. Litt kjipt egentlig..

Skrevet
Er litt morsomt å vite da, hvor mye den må lide :p

Noen som kan med 100% sikkerhet si om den finnes noe slikt måler program til symbian telefoner?

Jeg kan si med 100% sikkerhet at jeg ikke vet :p Men det burde jo finnes..Si fra hvis du finner noe da!

Skrevet
Hva er nå koden igjen?

>*<<*<*

Hvis du mener koden for å komme inn på servicemenyen på nyere SE telefoner med joystick :yes:

Skrevet

Skjønner ikke helt hva dere mener :blush: . Er det en teller

som viser hvor mange ganger joysticken er brukt? Hva er i så fall vitsen med det? Er det bare for morroskyld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...