Mania Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 (endret) Når jeg åpner outlook så kommer ikke teksten i mailen opp , men når jeg har pekeren over vinduet der så kommer det opp et timeglass.Jeg har ventet lenge uten at det skjer noe mere.Norton antivirus fant en downloader trojaner som har kommet inn via nettet og fikk slettet det , samt jeg har brukt Ad-aware og spybot.Kanksje fikk jeg slettet noe.Antagelig er det oppstått en scriptfeil. Endret 29. juni 2004 av Mania
script2 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Du kan forsøke å reinstallere mailprogrammet ditt.
xcomiii Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Mulig en mail med obskur javascript kode eller html kode som kødder. Prøv å start outlook med /safe switchen.
Mania Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 Du kan forsøke å reinstallere mailprogrammet ditt. Hvordan får jeg gjort det i XP?
Mania Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 Mulig en mail med obskur javascript kode eller html kode som kødder. Prøv å start outlook med /safe switchen. Jeg er nok ikke helt på topp når det gjelder data , så hva mener du med safe?Jeg prøvde å sette maskinen i sikkerhetsmodus men da kom det bare opp en svart skjerm med en blinkende markør helt oppe til venstre på skjermen.
xcomiii Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Mulig en mail med obskur javascript kode eller html kode som kødder. Prøv å start outlook med /safe switchen. Jeg er nok ikke helt på topp når det gjelder data , så hva mener du med safe?Jeg prøvde å sette maskinen i sikkerhetsmodus men da kom det bare opp en svart skjerm med en blinkende markør helt oppe til venstre på skjermen. Start -> Kjør (Run) ... -> outlook.exe /safe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå