Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke lest mail

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg åpner outlook så kommer ikke teksten i mailen opp , men når jeg har pekeren over vinduet der så kommer det opp et timeglass.Jeg har ventet lenge uten at det skjer noe mere.Norton antivirus fant en downloader trojaner som har kommet inn via nettet og fikk slettet det , samt jeg har brukt Ad-aware og spybot.Kanksje fikk jeg slettet noe.Antagelig er det oppstått en scriptfeil.

Endret av Mania
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig en mail med obskur javascript kode eller html kode som kødder. Prøv å start outlook med /safe switchen.

Jeg er nok ikke helt på topp når det gjelder data , så hva mener du med safe?Jeg prøvde å sette maskinen i sikkerhetsmodus men da kom det bare opp en svart skjerm med en blinkende markør helt oppe til venstre på skjermen.

• 3 uker senere...
Skrevet
Mulig en mail med obskur javascript kode eller html kode som kødder. Prøv å start outlook med /safe switchen.

Jeg er nok ikke helt på topp når det gjelder data , så hva mener du med safe?Jeg prøvde å sette maskinen i sikkerhetsmodus men da kom det bare opp en svart skjerm med en blinkende markør helt oppe til venstre på skjermen.

Start -> Kjør (Run) ... -> outlook.exe /safe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...