_Net_Strider Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da ble det julaften her. Nettopp fått kortet mitt. (Club 3d x800 pro VIVO fra PSdata) Fikk 9130 3dmark03 på stock. blir en fin kveld dette håper jeg. Flasher snart
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Julaften her også, fikk flashet. Fikk 11700 ca. 16pipelines. Fikk ikke kjørt max klokk så nå kjører det stabilt på 525/553. Vil ikke pushe kortet for langt, så jeg er fornøyd.
Ducky Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 (endret) minnet klarer en del mer OFFTOPIC: Ny 3dmark rekord for meg se sig Endret 19. juli 2004 av Ducky
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Ser du har skrudd ned på coren endel, får vel prøve meg fram jeg da.
Ducky Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Ser du har skrudd ned på coren endel, får vel prøve meg fram jeg da. kortet krasjer ved 515 :\ skal kjøpe VGA Silencer rev 4 når det kommer ut
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw..
Ducky Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw.. core og minne er to forskjellige ting.. hastigheta på coren påvirker ikke minne hastigheta...
Veritas_ Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw.. core og minne er to forskjellige ting.. hastigheta på coren påvirker ikke minne hastigheta... Men de påvirker hverandre anyways
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw.. core og minne er to forskjellige ting.. hastigheta på coren påvirker ikke minne hastigheta... Joda, senker jeg Core'n et stykke kommer jeg lenger på Minnet. Slik har det vel alltid vært.
JimRamse Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw.. core og minne er to forskjellige ting.. hastigheta på coren påvirker ikke minne hastigheta... Men de påvirker hverandre anyways Har aldri jeg merket noe til....
Merlin Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw.. core og minne er to forskjellige ting.. hastigheta på coren påvirker ikke minne hastigheta... Joda, senker jeg Core'n et stykke kommer jeg lenger på Minnet. Slik har det vel alltid vært. Ja man kommer lengre på minnet når man senker Core, dette grunnet at varmeutviklingen er mindre
Ducky Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Da er det vel heller vanskelig for deg å si hva mitt kort tåler. Når du har lavere core så er det jo klart man kommer høyere på minnet. Connect 3d her btw.. core og minne er to forskjellige ting.. hastigheta på coren påvirker ikke minne hastigheta... Joda, senker jeg Core'n et stykke kommer jeg lenger på Minnet. Slik har det vel alltid vært. Ja man kommer lengre på minnet når man senker Core, dette grunnet at varmeutviklingen er mindre coren varmer ikke opp minnet..
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Kom 100% stabilt på 525/550 med en score på 11716. Er fornøyd jeg.. Ser ut til at minnet ikke vil være helt med her. Er godt fornøyd, en råtass av et kort dette her.
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Har begynt å få problemer her, merkelige farger og former på ikoner og slikt. 2 gang windows fryser og den skrur seg av. Tror jeg må gå tilbake til pro bios jeg gitt.
_Net_Strider Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 har nyss flashet her og sitter med 16 pipelines nå Driver å OC litt nå. Klarer xt speed men ser at kjernen blir rimelig varm. Hva ligger temp på hos dere som kjører xt speed??? Over 75 her ved stor 3D belastning... Mister man overdrive ved å flashe tilbake til pro bios?
Prizefighter Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 hoppet tilbake til pro bios, fikk da kjøre 525/575 med 16 pipelines. Tror vi stopper der. Pro bios ordnet all ustabilitet.
kirjogra Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 vel vi er jo gode venner med ati og nvidia så jeg legger denne inn her og Flashed my 6800GT to 6800Ultra http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...readid=17256754
viranth Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 vel vi er jo gode venner med ati og nvidia så jeg legger denne inn her og Flashed my 6800GT to 6800Ultra http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...readid=17256754 Kan du copy&paste posten til personen som flashed 6800GT til Ultra? Begrenset nett her og slikt =)
GoldlaXiE Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) minnet klarer en del mer OFFTOPIC: Ny 3dmark rekord for meg se sig Off-topic: Du gir deg ikke.. Ny rekord for meg og, installerte 3Dmark igjen, for å gjøre en siste test .. Sjekk sig Edit: Får beskjed om dette: The project id is not valid - please check the URL. Når jeg trykker på linken din... Endret 20. juli 2004 av Gullegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå