Gå til innhold

Diskuter Ground Control 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, G][C er et meget dyktig gjennomført spill med sinnsykt god grafikk...

Det er faktisk den BESTE grafikken jeg NOEN GANG har sett på et RTS spill!

Jeg liker også den så kjempe frie muligheten til å zoome og rotere kameraet...

G][C er også et meget originalt spill, når man tenker på at man ikke skal bygge baser,

men "bestille" soldatene så de kommer med et drop-plane, i tillegg til at utviklerne (som er svenskt! :yes: ) har lagt litt vekt på realisme på det vis at hvis man står høyere i terrenget, vil man få mer beskyttelse enn de som står lavere.

Man får også mer beskyttelse hvis man går inn i ei bygning og possisjonerer seg...

 

Alt i alt synes jeg G][C er et mesterverk uten like! Og jeg tror at det er godt mulig at det vinner prisen for beste RTS for vårt anno 2k4...

 

Jeg råder alle som liker strategi, men begynner å bli lei av all byggingen på WCIII og vil ha litt forandring,

KJØP Ground Control 2!!!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Huff! Jeg glemte å si at SP delen ikke er det som er mest oppsiktsvekkende med G][C!!!

Det er MP delen!!!! Den er rett og slett revolusjonerende!

Det er DEN som gjør G][C til et kjempe spill!

Bla. fordi den inneholder en Coop mode! JA, det er sant! du kan gå igjennom HELE SP kampanjen på lag med noen venner!!!! Sykt bra!!!!

Lenke til kommentar

ja, GC2 er døds bra! Døds kult over lan også, spesielt pga av Co-op delen, og er enig med alt som blir sagt over her... MEN!

 

Spillet hadde blitt mye mer variert og langvarig med tanke på MP og skirmish hvis de hadde hatt mer en 2 spillbare lag, NSA og Viron. De har jo allerede lagt inn Terrans i spillet, det eneste som de sikkert ikke fikk gjort i tide er å få balansert dem nok til å gjøre dem spillbare i skirmish! Synd, for det er det eneste som mangler for å gjøre GC2 et av de beste RTS på en god stund! :thumbup:

Lenke til kommentar
noen som har en link til gode co-op mods til farcry?

 

Så vidt jeg vet, er det eneste du kan få tak i, er et par så som så co-op maps! Ingen objectives, bare at du og et par av dinne LAN buddies kan gå igjennom levelen og skyte folk.. hehe Må nok vente til SDK kommer ut og de virkelige seriøse (og dødskule) mods`ene kommer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Løp og kjøp!!

 

Jeg falt komplett for GC i sin tid, og kjøpte selvfølgelig GCII nå. Jeg har nettopp spilt igjennom hele NSA kampanjen, og er på mission 4 på Viron. Grafikken er nydelig. Anbefales på det sterkeste! Noen av oppdragene er _rimelig_ vanskelige.

 

Det kom med bare 1 CD, så dersom dere skal spille flere sammen må dere ha hver deres utgave.

 

Apropos; er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i "Dark Conspiracy" som kom som en add-on på GC på enkelte disker? Har hørt flere som sier at det er en bra add-on men har ikke fått testet den selv. Narvesen var selvfølgelig tom for utgaven til 149,- hvor den var lagt ved.

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp her GC2 skiller seg ut.. i stedet for å herme etter C&C Spillene hvor man bygger baser og units og sanker ressurser, så må man i stedet bruke de units man har råd til her får å ta Victory Locations and Landing Zones for å få mer "AP" til å komme inn med flere units, GC2 er et mye mer taktisk spill enn C&C Spillene. Også muligheten for å bruke Dropship som en separat unit og beordre den rundt på slagmarken er også med å gi spillet flere taktiske elementer enn forgjengeren!

 

Og hvis du ikke syntes grafikken i GC2 er imponerende, da har du enten et ekstremt dårlig skjermkort, eller ekstremt dårlige øyne :) (smak og behag riktignok da)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

har spilt den bitte lille demoen nå... (den var i korteste laget) :hrm:

 

jeg liker veldig godt den gode gamle SC og c&c formelen men dette var rimli flott.

grafikken er pen og stilig, men var litt "livløst" da med hensyn til farger og vegetasjon. Men jeg tror nok dette spillet skal inn på pcn i nærmeste framtid :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Synes sånne spill hvor du skal styre kun folk og noen tankser er så tragisk.. Synes absolutt at grafikken ikke var imponerende.. Men strategy spill som RA 2, AOE2 er kjempebra.. Det er skikkelig gøy, dette her var bare en flause.. min mening...

Det er jo ikke bare "styre kun folk og noen tankser" i det spillet. Det er jo faktisk en story, og dess lenger du kommer dess bedre cinematics er det. Og du kan kommandere luftfartøy osv. når du kommer lenger.

 

Mer realistisk en turn-baserte spill.

Lenke til kommentar
Synes sånne spill hvor du skal styre kun folk og noen tankser er så tragisk.. Synes absolutt at grafikken ikke var imponerende.. Men strategy spill som RA 2, AOE2 er kjempebra.. Det er skikkelig gøy, dette her var bare en flause.. min mening...

Det er her det er bruk for micro admin. for å vinne kamper online. Jeg ble ganske overasket hvor bra dette spillet er, for å ikke snakke om co-op delen som sikkert er sinnsykt fett på lan. Dette spillet må testes. Musikken er også rå! :p

Lenke til kommentar
Synes sånne spill hvor du skal styre kun folk og noen tankser er så tragisk.. Synes absolutt at grafikken ikke var imponerende.. Men strategy spill som RA 2, AOE2 er kjempebra.. Det er skikkelig gøy, dette her var bare en flause.. min mening...

Det er det som er ekte strategi, ikke bare lage en hel haug med tanks og angripe.

Er utrolig konge å line opp soldatene i formasjon.

Har bare spillt demo, får nok kjøpe spillet :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet om en bra nettbutikk hvor man kan få kjøpt spillet?

Har sett på play.com, men er det ikke masse tax sog slik der da? spillet koster 200 kr der men de må jo sende det til norge og momsen eller no er vel på 200 så da blir det ikke så lønnsomt.

Har også sett på bestshop.no men der har den ikke kommet ennå virker det som. står bare uygis 25. juli... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...