Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Feste til ratt! HJELP

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Gjest QbeC-
Skrevet (endret)

Hei dere. Jeg har en fetter som har en Ford sierra. Han fikk just et gammelt ratt av meg som jeg var sikker på at passet i ford. Men det gjorde det ikke. Siden jeg ikke er istand til å legge ut bilde her, så må jeg sende det til dere. Om du gadd å sette av litt tid til å se på det, så gi beskjed.

Takker

Endret av S:T:A:N:D
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send bildet til meg på e-post, så kan jeg legge det ut for deg på en server. Deretter skriver du bare "[ I M G ]url[ / I M G ]" (uten mellomrom), så kommer bildet fram. Gir deg URL når bildet er ute..

Gjest QbeC-
Skrevet
Send bildet til meg på e-post, så kan jeg legge det ut for deg på en server. Deretter skriver du bare "[ I M G ]url[ / I M G ]" (uten mellomrom), så kommer bildet fram. Gir deg URL når bildet er ute..

sendt. men til dere moderatorer. BILDE ER LITT STORT. Dette pga da er det letter for folk å se åsen delen ser ut.

Skrevet (endret)

Legg ut linken til bildet, ikke noe problem at bildet er svært når du bare legger ut linken til det.

Endret av Opus
Gjest QbeC-
Skrevet
det er jo også fint med "lexus look" baklykter

Hva mener du???

Skrevet

Du har ikke nevnt hvilken bil du hentet rattet fra.

Hvis det er rattet(nav-enden) du har tatt bilde av, så er navet integrert i rattet, mao du kan ikke bruke det.

mr. Bjerre: Lexus-lykter har vel lite med rattet å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...