Gå til innhold

DVDr-brenning, får ikke max hastighet?!


kns

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mange 4x dvd plater så kan du brenne på 8x . Kommer ann på kvalitet osv på både brenner og plater..

 

På min plextor px708uf extern dvd brenner kan jeg brenne 8x på mange 4x plater .

 

(dette gjelder kun nero, har prøvd andre brenne program, som kun tilater 4x på de same 4x certifiserte platene)

Lenke til kommentar

Jeg kan bare si at du burdte prøve Verbatim plater.

Jeg bruker kun det så lenge prisen på de har fallt ganske mye.

Jeg sitter med 2stk Nec brennere som deg og jeg kan si at jeg har aldrig fått en feilbrenning etter jeg begynte å kjøpe de platene.

Bruker 4x plater av Verbatim og de brenner jeg i 6x.

Hvis du ikke finner en side som selger de billig så kan jeg gi deg en liten link her

som du kan sjekke opp selv.

Linken er:www.brenner.no

 

Lykke til videre :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kan bare si at du burdte prøve Verbatim plater.

Jeg bruker kun det så lenge prisen på de har fallt ganske mye.

Jeg sitter med 2stk Nec brennere som deg og jeg kan si at jeg har aldrig fått en feilbrenning etter jeg begynte å kjøpe de platene.

Bruker 4x plater av Verbatim og de brenner jeg i 6x.

Hvis du ikke finner en side som selger de billig så kan jeg gi deg en liten link her

som du kan sjekke opp selv.

Linken er:www.brenner.no

 

Lykke til videre :thumbup:

Jeg har faktisk Verbatim-plater. Husker ikke helt i farten hva jeg betalte for dem, men takk for linken! Sjekker den ut umiddelbart! :)

 

edit: Her er platene jeg kjøpte. 10 stk for 150,-. Ikke så dårlig pris det, vel? :hmm:

Ser også at de har 25stk Lead-plater på spindle for kun 165,-, men turte ikke kjøpe dem i frykt for dårlig kvalitet...

 

 

 

Betryggende å høre at det går an å brenne 4x-plater på både 6x og 8x! Nero vil imidlertid ikke la meg gjøre dette...foreløpig..men jeg finner nok en løsning..

Endret av kns
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...