CaNnOnFoDdEr Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei har en ekstern disk på 180Gb som står i et eksternt usb 1 kabinett Da det går litt treigt ved lasting til disk ,pleier jeg å sette HDD inn i Pc og laste direkte. Var litt snodig da jeg forleden satte disken inn og skrudde på maskinen den begynte med noe som dette: "error during file consitency check, deleting file xxxxx" (x er at den tok fil for fil og slettet disse ) Gikk heller ikka an å bruke ANY key til avbryte check den ble låst slik at jeg måtte nappe ut pwr kabel. deretter prøvde jeg å starte på ny men den bare fortsatte med deletinga. har holdt på endel med data men denne funksjonen har jeg aldri sett i bruk??!?? da den omsider var ferdig fikk jeg tilgang til disk, men hele mappestruktur var borte eneste som lå igjen var en divx fil som lå utenfor mappene. Noen som har peiling på om det finnes en slags recovery, evt ved bruk av 3.partsprogram ??? ellers er jeg den lykkelige eier av disk loss på 170+ Gb HJELP Mvh CaNnOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå