Gå til innhold

Hvordan funker en x-box


Anbefalte innlegg

Hørte at x-boxen skulle falle i pris. Lurte bare på hva man kan og ikke kan gjøre med den. Er det noen som har en x-box som f.eks kan fortelle meg om man kan spille vanlige pc-spill. Kan man laste inn office osv. Mine spørsmål høres sikkert snåle ut men jeg har ikke sett x-boxen så jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-18 19:33, lavizh skrev:

Hvordan funker en x-box ? ... Den har to hender og en spade som den bruker til og grave sin egen grav!

Jeg har en PC fra før av, trenger ikke en til =)



 

AMEN.

 

En Xbox er ikke annet enn middels kraftig pc pressa ned i en stygg box med en stygg logo på toppen..

 

 

Kjøp heller en < 1000 mhz , 128 mb DDR , GeForce4 med tvout og press den ned i en minitower.

Så har du noe som er MYE bedre , mindre og kan brukes til MYE mer..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-19 09:38, Jalla skrev:

Kasett? LOL

C64 dagene er nok ove, det måtte i tilfelle blit dat kasetter med 70 GB kapasitet, hehe.


XBox er forøvrig dømt til å bli en flopp.



 

hmmm... er ikke så lenge siden N64 da...(btw bruker spillkubben kasett?)

 

XBox tror jeg vil slå ann med tiden når flere og flere store spilltitler kommer, hardwaren er jo langt overlegen allt annet som finnes på console markedet...og alle de store console-spill produsentene har jo melt sin støtte så...

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-04-19 09:16, olsen skrev:

Njaaaa....


Får ikke noe som er like bra siden alt i x-boxen er utviklet med tanke på å fungere i lag. I tilleg vil spillene til x-box bli bedre enn de fleste pc-spill.


Man kan vel snart legge inn linux på den vil jeg tro :wink:


Jeg tror aldri jeg har hørt så mye tull... bare tull. Vist får du PC-er som er bedre en x-box. Og som er utviklet for å fungere i lag. :roll:
Lenke til kommentar

Asså, du får mye bra hardware med xbox'en til laaav pris.. Hovedgrunnen til det er jo at du ikke kan velge komponenter selv, osv. Slik at den masseproduseres, etc.

Og etter som spilla er optimisert for den, mener jeg at den er super for spilling.. Og Windows vil nok ankomme xboxen,, siden den har en harddisk og fordi at playstation 2 skal komme med harddisk og linux til høsten...

 

Xbox-PC emulator? *le* Jeg har den, ikke fårr prøvd den enda, men på en webside (husker ikke adressen), så de fleste på den som tull, at den ikke gjorde noen ting, mens andre mente den virket på noen spill...

Du får vel bare laste ned emulatoren via Kazaa eller noe annet, og teste selv... :o)

 

Men seff., du får aldri like gode strategi spill på en konsoll som på PC-en, eller en like bra multiplayer mulighet... ("I love playing Quake, running around and see blod filling the floor from other's i don't know.. Somebody, a guy,..")

 

Tatt ut fra et Incite blad angående 10 beste grunner til at pc'en er bedre enn alle konsoller, og omvendt:

 

PC: (tar ikke med alle 10)

9: Consoles are for people that want to play chimp games-jumping and smashing boxes. PC gamers are a little more sophisticated with RPGs, real-time strategy, and flight sims.

8:You can work in a few PC games while at the office. The boss will definitely take notice of the TV and PlayStation setup, however.

7: Memory cards? We don't need no stinking memory cards. (Xbox har harddisk.. hehe)

6: PCs are Pokêmon game-free zone. Ditto with Mario, Spyro and Chrash What's-His-Name. All those annoying cutesy characters need no apply here, thanks.

4: Even with the lowliest 3D graphics card, Lara Croft looks a lot hotter on the PC.

 

 

Konsoll top 10: (bare noen, som sagt)

8: (se på PC nr 8): True, it's difficult, though not impossible, to play console games at work, But you can play your game boy on the can if you want.

(nå kan du jo enkelt bare bruke en emulator på de fleste konsoller)

7: Patches? We need no stinking patches.

6: We may have to deal with cute mascots, but at least console gamers aren't subjected to such games as Mary-Kate & Ashley's Dance Party of The Century, and Who Wants to be a Millionare. The playstation is a regis-free zone.

4: (se på PC nr 4): Point conceded. If virtual girls get your motor running. (lol)

 

Det ble en litt lang post.. Men merkbar ihvertfall! :o)

 

Joachim

 

[ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-04-19 10:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...