Gå til innhold

skal bygges: Mini kabbis med vanlig innmat


Anbefalte innlegg

Jeg skal lage meg et lite kabinett, som jeg skal ha normal atx + div i. Grunnen er at jeg skal kunne ha det i den ene sidevesken på motorsykkelen. Jeg må prøve å få tak i en combo slot-in cdrom/brenner.. Noen som har peil.. OG!! (viktig) Hvilket material skal jeg brukè??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære Marius_ev.

 

Lett motorsykkel er en motorsykkel. Og jeg regner med at en Shadow 125 V2 er lovlig å kjøre når man er 16, da jeg nettop har tatt lappen.

 

Shadowen er 2.30 lang, og veier 160 kg, har 2 hjul og motor. Da vil jeg tro at dette er en motorsykkel. :hmm:

 

Mvh en som har mer peiling på vegtrafikkloven enn deg.

 

 

OG! Nei jeg kan ikke bruke vanlige cdrommer, for jeg vil ha slot-in.

Endret av moppas
Lenke til kommentar

det må være en av de dårligere ideène jeg har hørt, men fortsatt ganske kul hvis du får det til å fungere. Ville ikke tro motorsykkel er det ideelle stedet for en PC. Fukt og risting vil ta livet av den ganske fort ville jeg tro, og klarer den lille dynamoen å drive en pc, lys osv samtidig?

Lenke til kommentar

Nei nei nei... Dere har misforstått helt!! hehe (min feil...)

 

Siden jeg bare er 16 år, så har jeg ikke bil, men motorsykkel!!!

 

Så jeg skal lage et kabinett som passer i en sideveske på mcen.. Sånn at jeg kan komme meg på lan uten foreldre/kompis med bil hjelp.

ergo, jeg skal FRAKTE pcen, ikke bygge den inn i dataen!! Ville ikke utsatt custom modell-shadowen min for det!

 

Men er det noen som har sett slot-in dvd og cd brenner rom??

 

har en 17" sjerm som akuratt passer i den andre sidevesken..

Endret av moppas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...