Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

på nett med laptop via T610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvilken pc du har, men jeg har gode erfaringer med å bruke infrarød kommunikasjon.

 

Velg opprett en ny tilkobling - koble til internett - konf. manuelt - modem for eksternt tilkobling - finn på et navn - tlf. 21405060(gratis abon. fra Dagbladet)(lokaltakst) - ikke brukernavn eller passord. Ring opp.

 

Husk å aktivere IR på telefonen din først, rett den mot IR-"porten" på PC'en. Alternativt kan du bruke USB kabelen på samme måte.

 

Doffen :yes:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvilken pc du har, men jeg har gode erfaringer med å bruke infrarød kommunikasjon.

 

Velg opprett en ny tilkobling - koble til internett - konf. manuelt - modem for eksternt tilkobling - finn på et navn - tlf. 21405060(gratis abon. fra Dagbladet)(lokaltakst) - ikke brukernavn eller passord. Ring opp.

 

Husk å aktivere IR på telefonen din først, rett den mot IR-"porten" på PC'en. Alternativt kan du bruke USB kabelen på samme måte.

 

Doffen :yes:

Skal prøve dette i måren, takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Om du ikke får summetone, så kan det tyde på at det er modemet som er feil satt opp?

 

Når du kobler til telefonen, får du opp tjenesten Ekstern Pålogging (I telefonen) Jeg kobler sammen med blåtann, og der er det et valg med T610. Har ikke testet det på denne (Stasjonær - mobil blir råflott oppkobling <G>)

 

Får du installert telefonen som modem? Har du hentet nyeste drivere fra SE? ( SE - T610 )

Endret av m-kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...