Gå til innhold

Hvilken konsoll vil lede ann i 04?


ostov

Anbefalte innlegg

endre,25/06/2004 : 15:10]

Ville ikke hatt dem til PS2 om jeg så fikk.

Samme her..

Hvilken grunn har dere til å si dette?

Hva er galt med en PS2????

 

PS2 er jo mye bedre enn Xbox :tease:

Lurer på om du missforstår, de vil bare generelt ikke ha de spillene til Ps2.. Kanskje de, som jeg, ikke er fan av FPS @ konsoll?

 

Tviler på at det har noe å si på hvilken konsoll som er "best"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du kilder på at HL2 kommer på konsoll? for d tviler jeg sterkt på...

håper heller ikke d, se bare hva som skjedde med deus ex IW og HALO. Jeg gremmes ved tanken :wallbash: og ber til gud om det ikke skjer med DOOM3. Siste gode FPS på konsoll var goldeneye for da viste jeg ikke bedre...

 

vil ikke ha HL2,doom3 eller deus ex på konsol om dem så var (And i quote OJ) dyppet i sjokolade og marsipan å kastet etter meg...

Lenke til kommentar
endre,25/06/2004 : 15:10]

Ville ikke hatt dem til PS2 om jeg så fikk.

Samme her..

Hvilken grunn har dere til å si dette?

Hva er galt med en PS2????

 

PS2 er jo mye bedre enn Xbox :tease:

Lurer på om du missforstår, de vil bare generelt ikke ha de spillene til Ps2.. Kanskje de, som jeg, ikke er fan av FPS @ konsoll?

 

Tviler på at det har noe å si på hvilken konsoll som er "best"

Jeg tror de liker FPS spill. Bra quoting forresten :p

Spillene kommer til å bli et stort ess i ermet om de bare kommer til Xbox ja..

Endret av Killerzevs
Lenke til kommentar
har du kilder på at HL2 kommer på konsoll? for d tviler jeg sterkt på...

håper heller ikke d, se bare hva som skjedde med deus ex IW og HALO. Jeg gremmes ved tanken :wallbash: og ber til gud om det ikke skjer med DOOM3. Siste gode FPS på konsoll var goldeneye for da viste jeg ikke bedre...

 

vil ikke ha HL2,doom3 eller deus ex på konsol om dem så var (And i quote OJ) dyppet i sjokolade og marsipan å kastet etter meg...

Half-Life 2 Does XBox

Description

The story which broke the "Half-Life 2" news on PC Gamer magazine, hinted that there may be no console version for the much anticipated title. Troubled by the possibility of the game not appearing on XBox, AreaXBox, a German magazine, contacted Doug Lombardi of Valve software. He put their fears to rest by telling them that a version is already under development for Microsoft's console. According to Mr Lombardi Half-Life 2 on XBox will offer a minimum of 40 hours of single player fun, while it is not yet known if the game will support XBox Live, even though that would make perfect sense.

 

The possibility of HL2 being released on other consoles was not discussed, as you would expect from a magazine called AreaXBox but it was not ruled out either. It is unlikely that a PS2 or Cube version of the game would be easy to develop if we are to trust the first images we have seen of the game but it would make perfect business sense if the game or its technology surfaced on the other formats.

 

Doug Lombardi also made it clear that no news of the XBox version will be formally announced until after E3.

 

Tok det herifra!!

 

:no: Syns jeg da....

Lenke til kommentar

Tror vel at HL2 vil bli solgt mest til PC jeg da.. Tviler på at folk kjøper Xbox BARE fordi HL2 kommer til det.. Så bra er ikke half life.. Men folk som allerede har Xbox vil nok gå mann av huse :)

 

Personlig er jeg glad de ikke prøver å gjøre en PS2 versjon engang, fordi dette ville mer eller mindre bli mislykket

Lenke til kommentar
Tror vel at HL2 vil bli solgt mest til PC jeg da.. Tviler på at folk kjøper Xbox BARE fordi HL2 kommer til det.. Så bra er ikke half life.. Men folk som allerede har Xbox vil nok gå mann av huse :)

 

Personlig er jeg glad de ikke prøver å gjøre en PS2 versjon engang, fordi dette ville mer eller mindre bli mislykket

trolig... for har mange ganger diskutert konsol vs PC med konsoleiere. Og når jeg nevner HL2 sier de bare "spiller ikke bilspill" eller noe i den duren. for og si d sånn, vet ikke helt som jeg skal le eller gråte da :wallbash: Men d er bedre enn de som kun har spilt HL på konsol og sier d er drit, Og at d er helt likens på PC :realmad:

 

så bra er ikke HL ?! whut? nå er ikke jeg helt med. HL er jo min religion, det min oppdragelse er formet rundt... når jeg var liten sa mamma "spis grønnsakene, for d ville Gordon gjort".

 

Nei fps og strategi er best på PC... kun bilspill og fighting som er klart best på konsol :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror vel at HL2 vil bli solgt mest til PC jeg da.. Tviler på at folk kjøper Xbox BARE fordi HL2 kommer til det.. Så bra er ikke half life.. Men folk som allerede har Xbox vil nok gå mann av huse :)

 

Personlig er jeg glad de ikke prøver å gjøre en PS2 versjon engang, fordi dette ville mer eller mindre bli mislykket

trolig... for har mange ganger diskutert konsol vs PC med konsoleiere. Og når jeg nevner HL2 sier de bare "spiller ikke bilspill" eller noe i den duren. for og si d sånn, vet ikke helt som jeg skal le eller gråte da :wallbash: Men d er bedre enn de som kun har spilt HL på konsol og sier d er drit, Og at d er helt likens på PC :realmad:

 

så bra er ikke HL ?! whut? nå er ikke jeg helt med. HL er jo min religion, det min oppdragelse er formet rundt... når jeg var liten sa mamma "spis grønnsakene, for d ville Gordon gjort".

 

Nei fps og strategi er best på PC... kun bilspill og fighting som er klart best på konsol :thumbup:

 

vil nå påstå de fleste spill untatt de du nevnte er best på konsoll, jeg.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg glad de ikke prøver å gjøre en PS2 versjon engang, fordi dette ville mer eller mindre bli mislykket

 

 

Ikje vær for sikker på det du :tease:

 

Xbox version confirmed plus Valve reveal they're in touch with "all the console platform holders"

 

Doug Lombardi, of Half-Life 2 developers Valve, has given the strongest hint yet that the game may eventually appear on a range of consoles. In an interview yesterday he confirmed that an Xbox version is "is in the works but I can't give you an exact date right now."

 

More pertinently, though, he added, "We're in touch with all the console platform holders and would like to bring the game to as many platforms as makes sense." If the massively-delayed release of the PC version is anything to go by, though, don't hold your breath for the console incarnations.

 

hehe

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Tror vel at HL2 vil bli solgt mest til PC jeg da.. Tviler på at folk kjøper Xbox BARE fordi HL2 kommer til det.. Så bra er ikke half life.. Men folk som allerede har Xbox vil nok gå mann av huse :)

 

Personlig er jeg glad de ikke prøver å gjøre en PS2 versjon engang, fordi dette ville mer eller mindre bli mislykket

trolig... for har mange ganger diskutert konsol vs PC med konsoleiere. Og når jeg nevner HL2 sier de bare "spiller ikke bilspill" eller noe i den duren. for og si d sånn, vet ikke helt som jeg skal le eller gråte da :wallbash: Men d er bedre enn de som kun har spilt HL på konsol og sier d er drit, Og at d er helt likens på PC :realmad:

 

så bra er ikke HL ?! whut? nå er ikke jeg helt med. HL er jo min religion, det min oppdragelse er formet rundt... når jeg var liten sa mamma "spis grønnsakene, for d ville Gordon gjort".

 

Nei fps og strategi er best på PC... kun bilspill og fighting som er klart best på konsol :thumbup:

 

vil nå påstå de fleste spill untatt de du nevnte er best på konsoll, jeg.

da må du kjøpe deg en bedre PC... :p

 

kom gjerne med eksempel annet enn "de fleste spill"... Og da snakker jeg om spill som er lagd for både pc og konsol, ikke noe lusen konvertering fra konsol til PC for disse er altid tragisk!

 

eneste spillene jeg har spilt som var bedre på konsol må jo være på snes emulatoren min :whistle: ...

Lenke til kommentar

 

Ikje vær for sikker på det du :tease:

 

Xbox version confirmed plus Valve reveal they're in touch with "all the console platform holders"

 

Doug Lombardi, of Half-Life 2 developers Valve, has given the strongest hint yet that the game may eventually appear on a range of consoles. In an interview yesterday he confirmed that an Xbox version is "is in the works but I can't give you an exact date right now."

 

More pertinently, though, he added, "We're in touch with all the console platform holders and would like to bring the game to as many platforms as makes sense." If the massively-delayed release of the PC version is anything to go by, though, don't hold your breath for the console incarnations.

 

hehe

Fillern klype!

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

Fillern klype!

 

:wallbash:

Ikke for å prøve å være positiv her, men dette her kan vel ikke sies å være et kjempeproblem for deg?

 

Hvis HL2 kommer til PS2 og det er bra, så er jo dette fint. Er det dårlig, så.. javel er det fremdeles ikke verre enn om det ikke kom?

Lenke til kommentar

har to grunner til og ikke like konsol konvertering... deus ex:IW og HALO. Begge spill som ble ødelagt av konsoll og bill gates. HALO så jeg får massevis av år siden når X-box bare var på tegnebrettet, da så d helt sinnsykt ut... hadde dette spillet sluppet og blitt konvertert til X-box å heller blitt laget til PC som d var ment for. Ja da vil jeg nok tro at d ville blitt et nytt Starsiege tribes. Men ikke misforstå spillet er bra til konsol. men til PC suger d hardt, helt verdilaust i MP.

 

Deus Ex: IW orker jeg ikke begynne på... Hadde de bare gjort som de har tenkt med doom, og lage to versjoner: en til pc og en til X-box. Så kunne resultatet blitt mye bedre :no:

 

og den X-box vs PS2 diskusjon er d ingen vits og ta, playstation 2 kom jo faen samtidig som n64. D viser jo hvor bra maskin var da den kom at dere fortsatt setter den opp imot nye maskiner som x-box og GC, men nå begynner den og trekke på årene.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

og den X-box vs PS2 diskusjon er d ingen vits og ta, playstation 2 kom jo faen samtidig som n64. D viser jo hvor bra maskin var da den kom at dere fortsatt setter den opp imot nye maskiner som x-box og GC, men nå begynner den og trekke på årene.

Såvidt jeg husker kom N64 ut i 1998, altså et par år tidligere enn PS2.. :roll:

Endret av [r]endre
Lenke til kommentar

stemmer, my mistake. men poenget var at PS2 er en maskin som er totalt underlegen og foreldet i maskinvare i forhold til X-box. Men forde holder den stand mot den. Tror dette har noe med at X-box mangler litt personlighet siden de har så få år på baken... PS har jo bla tekken og Gran Turismo, hva har X-box som folk gjennkjenner seg ved?

 

GC er litt i en klasse for seg, de har sin trofaste fanskare som kjøper maskin og produsere gode gamle travere.

Lenke til kommentar
stemmer, my mistake. men poenget var at PS2 er en maskin som er totalt underlegen og foreldet i maskinvare i forhold til X-box. Men forde holder den stand mot den. Tror dette har noe med at X-box mangler litt personlighet siden de har så få år på baken... PS har jo bla tekken og Gran Turismo, hva har X-box som folk gjennkjenner seg ved?

 

GC er litt i en klasse for seg, de har sin trofaste fanskare som kjøper maskin og produsere gode gamle travere.

Amen :thumbup:

Lenke til kommentar
stemmer, my mistake. men poenget var at PS2 er en maskin som er totalt underlegen og foreldet i maskinvare i forhold til X-box. Men forde holder den stand mot den. Tror dette har noe med at X-box mangler litt personlighet siden de har så få år på baken... PS har jo bla tekken og Gran Turismo, hva har X-box som folk gjennkjenner seg ved?

 

GC er litt i en klasse for seg, de har sin trofaste fanskare som kjøper maskin og produsere gode gamle travere.

Mye enig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...