galaxee Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei, kameraten min har en tiscali linje, som er helt død ipgonfig: (ps: min ip er på bilde) hans ip begynner på 169.xxx.x.xxx og vi bor ca 100meter fra kvarandre. standar gateway er helt borte! Bravida har vore å gravd og rota i alle telefon stolpene her, så er det muligt dei har "glemt" 1 ledning? er jo litt rart å få DSL signal på modemet og ip + nettverksmaske, men ikke gateway! noen som har tips?
agvg Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei, kameraten min har en tiscali linje, som er helt død (ps: min ip er på bilde) hans ip begynner på 169.xxx.x.xxx og vi bor ca 100meter fra kvarandre. At den begynner på 169 tyder på at den ikke får kontakt med DHCP hos Tiscali, restart modem og sjekk kort og kabler samt forny IP-en, hvis ingenting nytter så ring support.
galaxee Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Har testet min router! får bare opp disconnected er nok feil i gata der da. har vore noen gravemaskiner i veiene her..siste 3-5 dagene + bravida har vore å rota i alle telefon stolper! så han vel ringe support og sjekke takker for raskt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå