Dozer_ Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Heisann... Har hørt et eller annet sted at det fantes et program der du kan klikke innpå pc'en slik at cd-rom går ut(dette er jo i xp da )men også at det går an å få den inn igjen også... Noen som har et navn på dette??? Takker for svar
zyp Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 eject Dessverre for deg er dette bare et linux program da.
Velmont Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hmm.. tror "eject" finnes i Windows også. Nå har ikke jeg brukt Windows på svært lenge - men det finnes noe slikt.. Husker i gamle dager hadde jeg et program som sa at det ville gi meg en gratis brusholder, jeg trykka "OK" og cdrommen kom ut
Neophus Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Åpne 'min datamaskin' å høyreklikk på cd-driven. så velger du 'Løs ut' eller 'Eject'.
Dozer_ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) Problemet er ikke å bare få den ut... Dette er jo svært så enkelt, til og med i windows... Men jeg vil at den skal gå inn igjen også.... Edit: Som for eks. det jeg fant nå : SoftEject 1.0 Endret 24. juni 2004 av Dozer_
wil Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 joda, dette gikk visst an i Linux tror jeg. iallefall gjorde det, det i Mandrake 9.2 som jeg prøvde sist.
El Viking Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Enda bedre hadde det vært å kunne åpne/lukke den med tastene. Så hvis noen vet om en løsning, så skrik ut!
Dozer_ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 I de fleste av de programmene som jeg har funnet nå kan du programmere hotkey's til å få cd-rom inn og ut.... Bare ta et søk på www.download.com etter: eject, da fant jeg en god del programmer som funket til dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå