PelsJakob Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har mIRC versjon 6.14, som kan brukes i 30 dager før man må betale for det. I tidligere versjoner har det imidlertid vært mulig å fortsette å bruke det etter at 30 dager er gått; er dette fortsatt mulig? Hvis ikke, finnes det noen gode (gratis) alternativer til mIRC, eller er mIRC verdt de 20 dollarene det koster?
sim Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 XChat eller irssi () er kjempegode, om ikke bedre, alternativer.
CaSh Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hvorfor bare ikke bruke de gamle Endret 23. juni 2004 av CaSh
Velmont Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 XChat eller irssi () er kjempegode, om ikke bedre, alternativer. *kosepå irssi* Altså, det var helt utrolig å gå over til irssi, etter jeg ble kjent med programmet så har jeg aldri følt for noe annet program i det hele tatt. mIRC er en flott klient - spesielt med all programmeringsopplegget. Men selv en VIRKELIG mIRC fanatiker (en kamerat) bruker irssi selv (selv om han sier at Linux/irssi og alt jeg bruker suger - bare for å plage meg selvfølgelig). Selv om han bruker irssi til skikkelig IRC så fyrer han støtt og stadig opp mIRC for å scripte litt o.l. Hadde også en annen kamerat som gikk ifra mIRC til irssi etter han hadde sagt hvor mye det sugde i flere måneder - irssi er go'klienten (men du bør ha tilgang til et Linux shell for å kunne benytte deg av den fulle glede)
^aM^ Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 liker du mirc hold deg til mirc, du må ikke registrer eller noe, bare vent litt så går den vekk. Eller du kan bruke google(internett browser) på irc, ganske fønky
Rippey Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 liker du mirc hold deg til mirc, du må ikke registrer eller noe, bare vent litt så går den vekk. Eller du kan bruke google(internett browser) på irc, ganske fønky Google er da ikke en browser? Er da vel opera du mener..
^aM^ Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 omfg, sorry mente opera jah, var litt trøtt der. Rippo: takker for rettelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå