Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig veteran til Student!


Anbefalte innlegg

jeg har en mustang 69 mod som står i mitt navn, jeg har ingen andre biler eller forsikringer, jeg har full kasko forsikring hos IF via Amcar (veteranforsikring 1200kr i året eller noe)

 

denne bilen bruker jeg når jeg vill, ingen problemer med det.

Da burde du lese ALL informasjon som står i forsikringspapirene dine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, her var det mye "drit-regler" jeg ikke visste om! men, la oss si at jeg kjøper en Volvo 142 som faren min setter i sitt navn, han er 45 og har en "normal" bruksbil!

 

Kan han ikke få veteran forsikring med å mindre han\jeg går med på alle disse krava( følger reglene\krava)? Det er vel noen forsikringselskaper som ikke har så mange eller strenge krav?

 

Takk for alle svara!

Endret av Hotmale
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jeg har en mustang 69 mod som står i mitt navn, jeg har ingen andre biler eller forsikringer, jeg har full kasko forsikring hos IF via Amcar (veteranforsikring 1200kr i året eller noe)

 

denne bilen bruker jeg når jeg vill, ingen problemer med det.

Da burde du lese ALL informasjon som står i forsikringspapirene dine...

hva mener du med det?

 

uansett hva som står i papirene så er det slik det fungerer.

 

det står:

vi gjør oppmerksom på at forsikringen kun gjelder bil som brukes i hobby og fritidsøyemed, og at forsikringstakeren derfor må disponere på et brukskjøretøy ved siden av.

 

ingen ting av dette blir fulgt opp eller skjekket av forsikringselskapet.

altså, jeg kan bruke bilen når og hvor jeg måtte ønske, skjer det noe så forsikringselskapet blir trukket inn og man har et KM problem, bruker man en skrutrekker, vanskligere er det ikke.

Lenke til kommentar
jeg har en mustang 69 mod som står i mitt navn, jeg har ingen andre biler eller forsikringer, jeg har full kasko forsikring hos IF via Amcar (veteranforsikring 1200kr i året eller noe)

 

denne bilen bruker jeg når jeg vill, ingen problemer med det.

Da burde du lese ALL informasjon som står i forsikringspapirene dine...

hva mener du med det?

 

uansett hva som står i papirene så er det slik det fungerer.

 

det står:

vi gjør oppmerksom på at forsikringen kun gjelder bil som brukes i hobby og fritidsøyemed, og at forsikringstakeren derfor må disponere på et brukskjøretøy ved siden av.

 

ingen ting av dette blir fulgt opp eller skjekket av forsikringselskapet.

altså, jeg kan bruke bilen når og hvor jeg måtte ønske, skjer det noe så forsikringselskapet blir trukket inn og man har et KM problem, bruker man en skrutrekker, vanskligere er det ikke.

Da får vi bare håpe du ikke krasjer når du er ute å råner da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...