BoRsE Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 steamen min funker heller ikkeå jeg hadde tenkt å laste ned DOD og spille litt cs, men nei, jeg får logget på og alt sånn men når den skal laste nedoppdateringen kommer det game unavable
krister4 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Eg får samme feilmelding som BoRse... vet a %¤#% ka som ska gjøres..noen som har hatt den samme feilmeldingen som faktisk har KLART å fikse steam !?!?? venligst forklar oss uvitende små gnomer...
krister4 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Vi er cs-folk... vi KAN IKKE VENTE... vi er AVHENGIG !!!
Potetfar Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 venligst forklar oss uvitende små gnomer... Med glede! Spill CS 1.5!
BiGG- Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Kommer ofte oppdateringen som "ødelegger" steam..har hatt slikt problem MANGE ganger
krister4 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 bruk fantasien din, potetfar... hvis du ikke finner deg et tre, kan du prøve å finne en bro, eller en motorvei og leke i. Disse funker også...
Torjus Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Steam har vært fåkka i hele går og i hele dag! Alle jeg kjenner som har steam, har det ikke virket hos! BTW virker nå...
lurerpaa Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvis jeg høyreklikker properties på f.eks CZ står det følgende info Status: Requires update Amount required: 0% Det er altså 2 hinder for å få spilt. a) Steam må oppdatere seg b) Selve spillet må også oppdateres (og det er vel dette som ikke skjer) Har sjekket "Always keep up to date". Hvis jeg bytter mellom "Do not.." og "Always.." kommer det en feilmelding SteamProcessCall(StartLoadingCache)(0xab0019,0x15efc04,0c15efd0c) failed with error 1: Failed to get valid content ticket Endret 22. juni 2004 av lurerpaa
Torjus Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 TIPS TIL ALLE SAMMEN:* Prøv forumet til: www.steampowered.com
lurerpaa Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) TIPS TIL ALLE SAMMEN:*Prøv forumet til: www.steampowered.com Det var ikke dumt Flyttet (move, not copy) platform.gcf fila til desktop Startet steam et par ganger, fikk tilslutt oppgradert steam og logget meg inn. Etter innlogging begynte Steam å oppgradere igjen. Deretter valgte jeg Games -> CZ -> Launch Etter 1 min ble -Half life engine -Platform oppdatert Og spillet merket Ready to play ! Det funker igjen !!! Endret 22. juni 2004 av lurerpaa
Jooakim Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) nå funket det hos meg å, tror hele serveren tile steam var litt overbelastet! Edit: funket ikke alikavel, det funket bare å komme inn på steam men å spille.... Endret 22. juni 2004 av TheMasteR
lurerpaa Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Glemte å nevne at jeg også gned 3 ganger fra høyre mot venstre på lykkemusa mi, og da funka det... Endret 22. juni 2004 av lurerpaa
Torjus Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Sa en venn av meg og! Skru på nightwish - nemo så virket det (Gjorde faktisk det og (for ham, ikke meg )
Hausser Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Har faktisk problemer med steam jeg og! formaterte maskina og lasta ned steam igjen men nå når steam skal connecte til steam kontoen min skjer det ingen ting!!! står at den connecter men den bare "fryser stille"!!!!! Trenger hjelp!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå