krister4 Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 For en stund siden hadde jeg cs på maskinen min og det funket så det suste etter... Men nå har jeg akkurat formatert pc'en og lagt inn cs på nytt. Eg starter Steam - trykker på Games - og trykker Launch game på Counter-strike. Då kommer det opp: "Preparing to play Counter-Strike..." så plutselig kommer det - steam error: "This game is currently unavailable. Please try again at another time." FFS ??? Ka i svarte mørkemann betyr det? Og ka må eg gjøre for å fikse det... Har allerede reinstallert mange ganger og har logget inn og ut... men ingen ting ser ut til å fungere... Trenger sååårt noen svar...har vært uten cs i flere måneder nå !!!
Plomma2 Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 "This game is currently unavailable. Please try again at another time." Engelsk er ikke akkurat sååå vanskelig å forstå
krister4 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Hjelper lite å kunne engelsk...kommer jo ikke inn i spillet uansett koti eg prøver... men når steam kjørte update kom den bare til 26% og så hopper den videre "Steam update - 26%" og deretter begynner updaten på steam platform..og den går til 100. "Steam platform update 100% - Ka farsjke sjitpeisen ska eg jær?
Bluebeans Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Avslutt steam, slett ClientRegistry.blob fra steam mappa og start steam igjen. Da skal steam oppdateres.. Dette funker sikkert
krister4 Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 har prøvd men når steam oppdaterer kommer den bare til 26 % og så begynner den og oppdatere steam platfrom... w000t lissom !?!? noen andre forslag`?
GullFisKeN* Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Engelsk er ikke akkurat sååå vanskelig å forstå plomme skjønner ikke hva som er problemet stakkars
Lacim Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Samme problem her, gjelder alle mine Steam Games, inkl. CS.
Left Blank Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 det var en oppdatering idag, så steam var litt uggen.. men alt ble fiksa for meg etter hvert, bare vent litt. tror nok det er serverne sin feil og ikke deg.
brillan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hihi. Oppdateringen ble sluppet i natt. Nesten ingen oppdaterte da, så det gikk smertefritt for meg. Endret 22. juni 2004 av eXploid
Bluebeans Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hihi. Oppdateringen ble sluppet i natt. Nesten ingen oppdaterte da, så det gikk smertefritt for meg. Kl 11 var det også ganske greit
Jooakim Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) oppdateringen Gikk bra for meg å EDit: funket ikke alikavel Endret 22. juni 2004 av TheMasteR
eQunix Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hihi. Oppdateringen ble sluppet i natt. Nesten ingen oppdaterte da, så det gikk smertefritt for meg. Counter-Strike om natten på en hverdag? fysj! ja, samme problemet her
Lacim Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Dette fungerte for meg: 1) Start Steam, forsøk å spill 2) Funker ikke => Exit and logout 3) Start Steam igjen, forsøk igjen å starte et spill 4) Da skal det fungere, men det tar noen minutter.
Jooakim Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Dette fungerte for meg:1) Start Steam, forsøk å spill 2) Funker ikke => Exit and logout 3) Start Steam igjen, forsøk igjen å starte et spill 4) Da skal det fungere, men det tar noen minutter. etter oppdateringen så måtte jeg logge meg inn så skal prøve det EDit: funket ikke Endret 22. juni 2004 av TheMasteR
Plomma2 Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 plomme skjønner ikke hva som er problemet stakkars Haha, skjønner jeg ikke det nå? Jeg har da vel hatt den feilmeldinga jeg og, og hva gjør jeg da? Jo jeg setter meg tilbake, tar livet helt med ro og venter 3-4 timer så funker alt så bra så. Men DU har tydeligvis ikke skjønt det med å poste i ÉN post.
brillan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Counter-Strike om natten på en hverdag? fysj! Ferie
brillan Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Topic på #steam-support : FIX steam - Delete clientregistery.blob (and steamUI.dll) (since its corrupted with the new update) - then reboot your COMPUTER and let steam re-update !! then it will work - also try relogin a few times (exit logout - login)'
The Voice Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg får den samme error meldingen. Det er vel ikke mye annet man kan gjøre enn å bare vente...
Jooakim Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Topic på #steam-support : FIX steam - Delete clientregistery.blob (and steamUI.dll) (since its corrupted with the new update) - then reboot your COMPUTER and let steam re-update !! then it will work - also try relogin a few times (exit logout - login)' jeg får ikke slettet steamUI.dll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå