Gå til innhold

NEC 2500 kjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig bestemt meg for innkjøp av dvd-brenner, valget falt da på NEC 2500

Er det noe jeg burde ha visst?, har også bestilt Platene...

Er helt fersk på området, er det bare som med cd-brennere, legge inn medlagt programvare, å brenne i vei?

Skal bare brenne ut filmene på pc'n på 6-800mb for å se dem på dvd-spilleren i stuen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp den brenneren heller hos netshop for 598. De har ukens tilbud nå. + At netshop er mye bedre med support, frakt tid og sånt.

Skrevet (endret)

Hvis du ikke har kjøpt: NEC har kommet med en 2510 versjon som kan brenne dual layer plater. Et par hundre kroner dyrere, da. Har du bestemt deg så har du bestemt deg, tenkte bare jeg skulle si i fra.. Platene er jo svinedyre nå, men denne er jo mer fremtidsrettet.

Edit: Hmm.. brukte litt tid på innlegget mitt, ser jeg..

Endret av morcan
Skrevet

Står mange gode ord om denne brenneren HER.

Jeg har akkurat kjøpt denne brenneren og var kun vant til cd-brenning før.. dvd-brenning er akkurat det samme :yes: . Trengte ikke noe annet enn Nero..

Anngående de platene sitter jeg med 25-spindel av de her nå og de fungerer akkurat som de skal. Kan ikke si noe negativt om dem. Vil du ha mer info om dem, så er de helt sikkert nevnt i DENNE tråden.

Skrevet

Vurderer selv Nec ND-2500 fra NetShop, men det er vel ikke noe forskjell på ND-2500 (NetShop) og ND-2500A som Komplett selger dyrere?

Leste en erfaring under produktguide, skal visstnok ikke være problemer med sonefri firmware som passer meg utmerket! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...