Stein_ Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Har endelig bestemt meg for innkjøp av dvd-brenner, valget falt da på NEC 2500 Er det noe jeg burde ha visst?, har også bestilt Platene... Er helt fersk på området, er det bare som med cd-brennere, legge inn medlagt programvare, å brenne i vei? Skal bare brenne ut filmene på pc'n på 6-800mb for å se dem på dvd-spilleren i stuen....
Kilko Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Kjøp den brenneren heller hos netshop for 598. De har ukens tilbud nå. + At netshop er mye bedre med support, frakt tid og sånt.
ZyberZone Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Hva med en 2510, slik at du får dual layer muligheter også?
moray Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 (endret) Hvis du ikke har kjøpt: NEC har kommet med en 2510 versjon som kan brenne dual layer plater. Et par hundre kroner dyrere, da. Har du bestemt deg så har du bestemt deg, tenkte bare jeg skulle si i fra.. Platene er jo svinedyre nå, men denne er jo mer fremtidsrettet. Edit: Hmm.. brukte litt tid på innlegget mitt, ser jeg.. Endret 21. juni 2004 av morcan
Huscht Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Står mange gode ord om denne brenneren HER. Jeg har akkurat kjøpt denne brenneren og var kun vant til cd-brenning før.. dvd-brenning er akkurat det samme . Trengte ikke noe annet enn Nero.. Anngående de platene sitter jeg med 25-spindel av de her nå og de fungerer akkurat som de skal. Kan ikke si noe negativt om dem. Vil du ha mer info om dem, så er de helt sikkert nevnt i DENNE tråden.
MaxCPU Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Vurderer selv Nec ND-2500 fra NetShop, men det er vel ikke noe forskjell på ND-2500 (NetShop) og ND-2500A som Komplett selger dyrere? Leste en erfaring under produktguide, skal visstnok ikke være problemer med sonefri firmware som passer meg utmerket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå