Gå til innhold

Kjøpe Radeon X800XT fra utlandet?


duppsko

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje jeg skulle ordne meg et Radeon X800XT grafikkort.

Men koster så mye som nesten 5000,- her i landet.

Noen som vet om noen utelandske sider som sender til Norge?

Vet at man kan få kortet litt over 3000,- på en del nettbutikker i USA, men er fåtall av dem som sender andre steder en til USA.

 

Og hvordan blir tollen og slikt? Er ikke tollen på 150,- uansett hva man kjøper fra utlandet? Eller er det også 24% moms. Blir uansett billigere enn å kjøpe det i en norsk nettbutikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du bare må være tålmodig og vente litt, prisene synker litt etterhvert.. De kan jo ikke ta 5000kr for x800XT alle steder (så jo på linken her at det var litt over 4k).

Dessuten så er det KJIPT hvis du får et deffekt kort i posten fra utlandet da... tar lengre tid å få nytt, og dyrere porto og greier også? hm...

Lenke til kommentar

Enkel måte å slippe moms inn i norge på HVIS du bor nærme sverige. Er å bestille det i ditt navn til nærmeste svenske postkontor. Hente det der og kjøre det til norge. Er vel fortsatt lov til å ta med seg elektronikk til norge til en verdi av under 10000 kroner. Er ihvertfall lov å ta med seg tv nå fra svinesund :)

Lenke til kommentar
Enkel måte å slippe moms inn i norge på HVIS du bor nærme sverige. Er å bestille det i ditt navn til nærmeste svenske postkontor. Hente det der og kjøre det til norge. Er vel fortsatt lov til å ta med seg elektronikk til norge til en verdi av under 10000 kroner. Er ihvertfall lov å ta med seg tv nå fra svinesund :)

Men da kan du ikke bestille fra USA, men fra EU. Husk det

Lenke til kommentar
Hmmm....så ikke så dum ut den til 4.275,-

Den kommer jo ikke før 03.08.04 og da kan jo mye ha skjedd......

Takker for tipset....

:D

Tar vel enda lengere tid enn det som står.

 

Har enda ikke sett noe som helst til de billige X800 Pro kortene som vi egentlig trodde skulle komme for lengst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...