Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billeg svitsj (Sunsway/ST Lab)


Anbefalte innlegg

Heisann! Skal kjøpe meg ein billeg svitsj til bruk heime (2 maskiner). Har sett på denne frå Komplett: Sunsway/ST Lab Switch 10/100 8P. Er denne god nok? Prisen er det i alle fall ikkje noko å seie på...

 

Eg ønskjer ein billeg svitsj som gjev bra fart mellom to maskiner, og eg ønskjer å ha såpass mange portar med tanke på framtidige utvidingar av maskinparken og eventuelle LAN. Vil denne svitsjen vere begrensande? Bør eg heller legge på ein 100-lapp og få ein CNet-svitsj, evt. 5-port CNet til same pris?

Endret av _hauken_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for å sei det sånn, du får det du betaler for. men den er sikkert heilt grei til hjemmenettverk. men sidan det bare er snakk om to maskiner så kan ein direkte kabel og vere eit midlertidig alternativ.

Eg køyrer allereie med ein kryssa kabel, men dette er ikkje aktuelt lenger, sidan eg snart får ADSL. Modemet har innepygd ruter, men berre ein port ut, difor hektar eg på ein svitsj og delar sambandet til båe maskinene...

 

Eit oppfølgjingsspørsmål: Korleis kan eg finne ut om denne svitsjen har automatisk val mellom kryssa og rett kabel på alle portane?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...