Gå til innhold

Noen som kjenner til virus som påvirker musepeker?


Anbefalte innlegg

En bekjent av meg har i lengre tid hatt mye problemer med pc'en. Den har vært ustabil, spesielt på nettet. Etter et kvarter - en time har musepeker sluttet å bevege seg, og i det siste har den begynt å bevege seg på egen hånd (sakte).

 

Jeg mener jeg en eller annen gang så noe om et virus som fikk musepekeren til å leve sitt eget liv. Kjenner noen til dette, evt hva annet som kan forårsake disse problemene?

 

Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier ingenting om hvilken type mus han bruker(optisk, track ball etc.etc.)

 

Kan være noe så enkelt som dårlig batteri/kontakt med mottaker på PCen hvis det er en trådløs.

 

Eller det kan være en manglende driver hvis musa er koblet til USB i steded for PS2

Lenke til kommentar

dette trenger ikke å være et virus i det hele tatt. når jeg tenker etter så har jeg ikke hørt om noe mus virus enda. hvis han har optisk og trådløs mus så kan det ganske enkelt være batteriet som begynner å bli tomt. det gjorde den musa som jeg hadde for lenge siden. en Fujistsu Siemens mus og tastatur. jeg bytta både mus og tastatur like etterpå. batteriene på dissene musene holder hvis veldig kort tid. hvis man ikke har en oppladbar da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...