Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt eit par plater på GEMM. (Global Electronic Music Marketplace)

Nokon som har erfaring med denne sida? Ligg forferdeleg mykje snacks til ein fin penge der.

Skrevet

Har virkelig sansen for metall som Black Sabbath og Down. Blusey metal er snasent. Band som kombinerer med rockabilly(som er ganske blusey i seg selv) som fks. Volbeat er også kult.

Noen som kan anbefale bråkete musikk som kjører blues-toner? :)

Skrevet
Har virkelig sansen for metall som Black Sabbath og Down. Blusey metal er snasent. Band som kombinerer med rockabilly(som er ganske blusey i seg selv) som fks. Volbeat er også kult.

Noen som kan anbefale bråkete musikk som kjører blues-toner? :)

9035066[/snapback]

Vet ikke helt men ZZ-topp er vel Blues/rock. Det er i hvertfall sykt kult :D

Vet ikke om Dio er noe å anbefale, men gjør et forsøk selv om jeg ikke kjenner så godt til Dio selv. Hehe

Skrevet

Wuhuu! Noen her vet det sikkert, men selv kom jeg nettopp over det. The Kovenant håper på at Aria Galactica kommer allerede etter sommeren. Link til bloggen.

La oss nå bare håpe at det blir like godt som ITBTL og NP! Om ikke bedre!

Skrevet

Hoho møtte Fenriz i Oslo sentrum idag. Når jeg stoppet han så han litt stygt på meg og så når jeg spurte om det faktisk var Fenriz (var litt usikker) sa han bare "Ja, men bare ikke tenk på det akkurat nå". Og så sa jeg at jeg digget musikken hans, og DA snudde han seg vettu og smilte som en bamse og tok meg i hånden :)

Det er det "de" smelter for.

Skrevet
Wuhuu! Noen her vet det sikkert, men selv kom jeg nettopp over det. The Kovenant håper på at Aria Galactica kommer allerede etter sommeren. Link til bloggen.

La oss nå bare håpe at det blir like godt som ITBTL og NP! Om ikke bedre!

9039645[/snapback]

Glem nå ikke Animatronik. Bedre album skal du lete lenge etter.

Skrevet
Hva syns folk om lamb of god egentlig?

Syns iallefall det er et knall band.. :D

9041762[/snapback]

Beste moderne thrash/groove metal bandet. Tekstene, musikken(som er meget variert til thrash å være), på konserter... i det hele tatt. :)

Skrevet
Hva syns folk om lamb of god egentlig?

Syns iallefall det er et knall band.. :D

9041762[/snapback]

Det lille jeg har hørt har vært sugent. Uinteressant band.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...