ltwisloff Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 (endret) Har en Shuttle Barebone ST62K med 2,8 GHz P4 HT-prosessor, 512 MB PC3200 RAM, 200GB HDD med Windows XP Pro SP1. Når jeg forsøker å laste ned fra internett eller overføre over lokalt nettverk henger maskinen seg eller begynner å gå meeget sakte. Har forsøkt å starte i Safe Mode with Network fungerer alt som det skal og både nedlasting og filoverføringer går raskt og smertefritt. Er det noen som kan hjelpe meg å fikse dette, da jeg nødigst vil være nødt til å starte maskinen i Safe Mode hele tiden. Har også prøvd å laste ned de siste driverene, samt skru av HT, uten hell. Håper noen har et fornuftig svar. --Edit-- Prøvde å koble til en USB Trådløs Nettverk-mottager og det samme skjedde...lurer derfor på om det kan være en feil ved noen nettverksinnstillinger i Windows eller likninde. Skal også legges til at det skjer etter en stund brukt til vanlig surfing på nettet. La også merke til at Norton Anti-Virus AutoProtection ikke starter når nettverkskortet er enabled, men starter når det er disabled. Håper sårt på en behjelpelig hånd. Endret 20. juni 2004 av ltwisloff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå