Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Maskinen henger seg ved nettverksaktivitet!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en Shuttle Barebone ST62K med 2,8 GHz P4 HT-prosessor, 512 MB PC3200 RAM, 200GB HDD med Windows XP Pro SP1. Når jeg forsøker å laste ned fra internett eller overføre over lokalt nettverk henger maskinen seg eller begynner å gå meeget sakte. Har forsøkt å starte i Safe Mode with Network fungerer alt som det skal og både nedlasting og filoverføringer går raskt og smertefritt. Er det noen som kan hjelpe meg å fikse dette, da jeg nødigst vil være nødt til å starte maskinen i Safe Mode hele tiden. Har også prøvd å laste ned de siste driverene, samt skru av HT, uten hell. Håper noen har et fornuftig svar.

--Edit--

Prøvde å koble til en USB Trådløs Nettverk-mottager og det samme skjedde...lurer derfor på om det kan være en feil ved noen nettverksinnstillinger i Windows eller likninde. Skal også legges til at det skjer etter en stund brukt til vanlig surfing på nettet. La også merke til at Norton Anti-Virus AutoProtection ikke starter når nettverkskortet er enabled, men starter når det er disabled. Håper sårt på en behjelpelig hånd.

Endret av ltwisloff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...