kaliber Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 nå har jeg lastet ned forceware drivere til geforce 4 mx 440 kortet mitt. har aldri lastet ned slike drivere før.. men da jeg skulle legge de inn.. så stod det at jeg må uninstall først? hvorfor det ? lastet ned drivere fra guru3D
Erik J. Nilsen Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Dette er for å rense opp i alt av "problemer" som kan oppstå hvis en av driver filee blir liggende igjen.
kaliber Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Skrevet 20. juni 2004 når jeg trykker på den uninstall greiene der så står det ok. og da trykker jeg det, men ingenting skjer? hva må jeg gjøre videre.. lastet nedf nyeste versjon av forceware
Erik J. Nilsen Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Start installasjonen av driveren igjen og fortsett med installasjonen. Om den maser en gang til bare fortsett, har fremdeles aldri hatt problemer med de driverene uten uninstall.
kaliber Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Skrevet 20. juni 2004 men hva er disse forceware driverne egentlig..? har aldri lagt inn de. den versjonen jeg har akkurat nå er 5672.. blir det stor forskjell fra de nye fra de gamle da kanskje.. til og med bedre økning i 3dmark ?
Erik J. Nilsen Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Froceware er en driver pakke for Nvidia skjermkort. De inneholder oppdaterte drivere og utils. Om det gir en ytelse forskjell i 3D mark er heller usikkert, om den gjør det er den marginal. Nyere dirvere har som regel en del bug fixes for spill og prgrammer som gjør oppdateringen en nødvendighet om man sliter med et progam/spill. Har du derimot ingen problemer, noe som er sjeldent med et så gammelt kort, er det fremdeles greit å ha nyeste drivere rett og slett for å sikkre kompatiblitet med ny programmvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå