Gå til innhold

Hva er egentlig så viktig med og ha mobilen FØRST?


Anbefalte innlegg

Ja, dette skjønner jeg ikke helt. Alle stresser som noen galninger med en gang telefonen kommer ut, og skal ha den på dagen. Hvorfor det? Når man sikkert har ventet et halvt år på telefonen, kan man vel vente en måned til, da telefonen er overalt, og den gjerne er 500 kr (kanksje mer) billigere... :? :ermm::green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor ofte er det folk tar mobilen din da? :hmm: Det har skjedd meg én gang da jeg sovnet på en hjemmefest med den nylanserte Nokia 3210 liggende på bordet foran meg. Utover det har jeg aldri opplevd at noen prøver å ta fra meg telefonen..

 

Uansett skjønner jeg ikke helt "hysteriet" med å være først ute med en ny telefon. Liker å tro at jeg har rett i at det er fordi det rett og slett er kult å være først ute. Det er få telefoner som blir lansert nå som har funksjoner man rett og slett må ha fordi man har bruk for de.

 

Én fin ting med de som er først ute er at i løpet av den første uka så lærer de oss alt mulig om telefonene sine med innlegg som "Problem med XXXXX XXXX" eller "Noen andre som har opplevd bugs med XX XXX?"

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at de stjeler den, men en mobil, er jo som en dagbok på en måte. Kan bety veldig mye for en person den skal jeg si deg :)

Kanskje det er for å være litt kul, kanskje de får en spenning inne i seg som de som skal være første mann til å se en kino film. Alle har forskjellige interesser! Noen er mobil maniac's.. Andre ikke :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg er ganske så "mobilmaniac" selv. Men gidder ikke betale 5000 for en mobil jeg kan få for 4299,- to måneder senere. Penger spart er penger tjent uansett hvor mye man måtte ha eller ikke ha av de. Dessuten er jeg skeptisk til de fleste nylanseringer siden det ofte er småfeil på de første nye partiene av en vare.

Lenke til kommentar
Dessuten er jeg skeptisk til de fleste nylanseringer siden det ofte er småfeil på de første nye partiene av en vare

Er så enig så enig, bruker å vente en liten stund jeg også, det kan lønne seg vettu!=) Spare penger er viktig det, sålenge en finner en mobil en er fornøyd med=)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke vente 1 år istedenfor? da er den jo enda billigere...

Uvesentlig. Poenget er at telefonen alltid er dyrest rett etter lansering. Da de første Nokia 7110'ene som kom var det jo noen luringer som var villige til å betale nesten 20 000 kroner for å være de første i gata med en slik.

 

Hvis man venter noen uker sparer man gjerne noen kroner. Tror ikke man lider noen nød man må klare seg med den gamle en liten stund til.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...