Gå til innhold

Ny fon.. Motorola A925 eller SE P900


Anbefalte innlegg

Jeg har lett etter en erstatning for Min gamle Z600 en stund nå.

I dag snublet jeg tilfeldigvis over en motorola A925 mens jeg leste litt på noen forum.

 

Er det noen som har prøvd denne telefonen og som kan uttale seg litt om hvordan denne er i bruk siden den ikke har noen som hels form for nummertaster.

Hvordan er den å ringe og skrive sms med for eksempel.

 

Ser at de selges under operatøren 3.

Er det no problem å låse den opp slik at jeg kan bruke den med netcom i Norge?

 

Har vel egentlig også vurdert SonyEricsson P900.

Men jeg er litt skeptisk til den. (vet ikke helt hvorfor egentlig)

 

Så er det noen her som kunne gi meg noen fordeler/ulemper ved disse to telefonen?

 

Takk for svar!

 

mvh. FrEdRiK-E :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lett etter en erstatning for Min gamle Z600 en stund nå.

I dag snublet jeg tilfeldigvis over en motorola A925 mens jeg leste litt på noen forum.

 

Er det noen som har prøvd denne telefonen og som kan uttale seg litt om hvordan denne er i bruk siden den ikke har noen som hels form for nummertaster.

Hvordan er den å ringe og skrive sms med for eksempel.

 

Ser at de selges under operatøren 3.

Er det no problem å låse den opp slik at jeg kan bruke den med netcom i Norge?

 

Har vel egentlig også vurdert SonyEricsson P900.

Men jeg er litt skeptisk til den. (vet ikke helt hvorfor egentlig)

 

Så er det noen her som kunne gi meg noen fordeler/ulemper ved disse to telefonen?

 

Takk for svar!

 

mvh. FrEdRiK-E :D

Det er ikke noe problem å låse opp A925. Den kommer til å fungere helt fint med Netcom når du har låst den opp. Visse funksjoner kommer kanskje ikke til å virke da... Sånn som videosamtale virker ikke og det er ikke sikkert wap kommer til å funke. A925 er veldig stor! Her er dimensjonene: 148 x 60 x 24 mm, 175 cc. Sony Ericsson P900 er derimot mindre. Her er SE P900 sine dimensjoner: 115 х 57 х 24 mm. Så hvis du vil ha en stor mobil, velg Motorola A925. Hvis du vil ha en litt mindre en, velg Sony Ericsson P900. Begge har omtrent de samme funksjonene, men Motorola A925 har 3G.

Lenke til kommentar

Kan ikke uttale meg om A925, men den høres veldig stor ut.

 

Har i allefall hatt P900 en stund nå, og blitt helt 100% avhengig av alle mulighetene... Og den store nydlige skjermen er utrolig fint å ha.

 

Batteritiden er også bra... Eneste jeg kan bemerke, er at du absolutt burde vært støtte for større minnekort enn 128mb som det er for øyeblikket..virker heller ikke som SE har tenkt til å øke dette med ny firmware..

 

Også drar den mye oppmerksomhet... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...