Beeee183 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 (endret) jeg er uber noob... jeg har bygd en pc men når jeg trykker på startknappen kommer det bare et blink på hovedkortet så er den av igjen... hva har jeg gjort feil? Edit: har prøvd alt.. ta ut en ram flytte på slots alt sånt Endret 18. juni 2004 av Beeee183
- mOtz^ - Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Kan være masse forskjellig det, mulig du har koblet noe feil f.eks.... Skulle nesten ha hatt pcen ved meg om jeg skulle ha hjulpet deg. Men er du sikker på at du har koblet alt riktig?
Beeee183 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 Kan være masse forskjellig det, mulig du har koblet noe feil f.eks.... Skulle nesten ha hatt pcen ved meg om jeg skulle ha hjulpet deg. Men er du sikker på at du har koblet alt riktig? veit ikke jeg egentlig... men hovedkortet starter litt hvertfall...
Beeee183 Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Skrevet 18. juni 2004 funker nå.. var noen skruer bak som kortslutta hovedkortet
- mOtz^ - Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Bra du fant det ut da...Men må passe på slike ting til en annen gang, farlig med små ting som gjir kortslutning... Kan gjøre hardware defekt.
Beeee183 Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 Bra du fant det ut da...Men må passe på slike ting til en annen gang, farlig med små ting som gjir kortslutning... Kan gjøre hardware defekt. jeg veit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå