Gå til innhold

6800gt og x800pro - Valgets kval -


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
selv skal jeg vente litt, men har litt lyst på et 6800 kort, har hatt ati kort en stund nå og det kan være kjekt med noe annet, spørs også hvordan de er i tester

da fåreslår jeg at du kjøper ett 6800 GT,de er nok så og si like de korta i ytelsen ;) du vil neppe bli skuffet uansett hvilket kort du kjøper. f.eks jeg hadde bare AMD fram til i høst,da tenkte jeg at jeg skulle teste intel siden jeg bare har AMD. så forandring fryder noen ganger :) velg det kortet du har mest lyst på selv.

Lenke til kommentar
selv skal jeg vente litt, men har litt lyst på et 6800 kort, har hatt ati kort en stund nå og det kan være kjekt med noe annet, spørs også hvordan de er i tester

da fåreslår jeg at du kjøper ett 6800 GT,de er nok så og si like de korta i ytelsen ;) du vil neppe bli skuffet uansett hvilket kort du kjøper. f.eks jeg hadde bare AMD fram til i høst,da tenkte jeg at jeg skulle teste intel siden jeg bare har AMD. så forandring fryder noen ganger :) velg det kortet du har mest lyst på selv.

Men dei blir jo litt dyrare da, ser det ut som..., i forhold til x800pro og x800xt korta...

Endret av Zernick
Lenke til kommentar
Jeg har lyst på 6800gt, har hatt nvidia og så byttet jeg til ati, vil tilbake igjen til nvidia :) Vente å se hvordan kampene arter seg, kansje det blir nytt skjermkort om noen månder?

Er i samme situasjon som deg. Sikler litt på 6800gt jeg og, skal også vente 1 mnd eller to, regner med at prisene synker fort.

Lenke til kommentar

Synes ATi kunne ha fått på 16pipelines også på PRO kortet sitt, nVidia har jo 16 pipelines både på GT og ULTRA kortene sine, synes det er litt dårlig av ATi når de eneste de kunne gjort var og kobla sammen 2 punkter, men, da hadde vel ytelsen på PRO og XT korta blitt tilnærmet lik, og skulle da XT kortet blitt bedre så måtte de vel ha klokka opp.. men da blir vel kortet også varmere..

 

men uansett litt dårlig av ATi akkurat der..

Lenke til kommentar
Synes ATi kunne ha fått på 16pipelines også på PRO kortet sitt, nVidia har jo 16 pipelines både på GT og ULTRA kortene sine, synes det er litt dårlig av ATi når de eneste de kunne gjort var og kobla sammen 2 punkter, men, da hadde vel ytelsen på PRO og XT korta blitt tilnærmet lik, og skulle da XT kortet blitt bedre så måtte de vel ha klokka opp.. men da blir vel kortet også varmere..

 

men uansett litt dårlig av ATi akkurat der..

Ja.. Er litt kjipt at man må modde det selv, men så har de bare to versjoner av x800 på agp.. Nvidia har vel 3 hvis jeg ikke tar feil.. Pro kan jo sikkert lett klokkes til XT eller mer da.. GT har vel lavere frekvenser tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...