Gå til innhold

Sliping av cpu kjøleribbe!


Dr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hvor mye støy lager volcano 12?

Den bråker som sagt mye på maks da ligger CPU temp på 26 garder idle hos meg, men jeg har 3000XP+ setter den på min uten problemer, man hører den ikke engang. Det følger med viftestyring til CPU som man setter i en floppy plass

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
QUOTE (thomas_c24 @ 18/06/2004 : 09:28)

19 grader er grei system-temp, men om sommern kan det hvis det er for lite vifter bli opptil 40 grader det har ihvertfall jeg opplevd, og men ikke altforgod kjøler kan cpu fort gå over 60 grader. Hvor mange vifter har du? Jeg er ikke mannen og spørre hvis det gjelder sliping  

 

 

Da må du ha rar kjøling fordi maskinen her plaier å stå i ett rom der det er 20 grader minst.

 

Med luftkjøling er 50-60 en god temperatur etter min mening. (Støynivået er heller moderat ved denne temperaturen)

Men har du hørt om en liten kul kombinasjon som heter 10 kabinett-vifter+kjeller? :roll:

 

EDIT: Jeg får 15 grader system når jeg har på viftene

Hvor varmt (kaldt) er det på rommet ditt da? :roll:

Lenke til kommentar

hva mener du tempen i kabisset mitt burde bli dersom jeg setter alle tre viftene til å blåse luft ut.

 

skal også snu cpu vifta nedover i kabinettet da, har den vent bakover siden den vifta blåser luft inn. kan jo være noe der og, siden den drar luft fra strømforsyninga, selvom den har en vifte da men kan være et problem hvis den blir varm og da.

 

har en airduct slange, men er så liten plass i kabisset at den får så dårlig plass, vanskelig å plassere siden jeg har ducting mod på cpu kjøleren.

men skal se om jeg får løst det problemet med den nye vifta.

 

da får jeg kjært ut selv og kanskje det kan gå på en eller annen måte,men tviler på det.

 

tror det vil være best å ha vifter som får lufta ut jeg.

Lenke til kommentar

jeg trodde du satt de oppå hverandre jeg.

men har ikke så god plass jeg.

 

Har et miditower fra colorcase.

 

plass til en 80mm vifte i toppen og bak men har kjært ut til 120mm i toppen og kjært ut bak.

 

skal kjære ut i siden på dekselet til kabisset også og sette inn den andre 80mm vifta. og håper etter å satt alle viftene til å blåse ut at tempen på system og cpu går ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...