Gå til innhold

Din mening om Mullah Krekar?


Anbefalte innlegg

Overdriver vi med den saken om Mullah Krekar. Jeg tror at media gjør ett veldig stort oppstyr av det. Jeg tror han er ingen trussel mot den norske samfunnet, men noe som kan være veldig risikabelt med å ha han her, er at han kan være ett forbilde for noen folk, og at han kan kansje oppmuntre noen mennesker til å utføre terror. Jeg veit om en ting, som jeg tror media ikke har fått vite, er at har svindlet kurderne i norge til å samle penger, ett beløp på flere millioner, som Krekar skulle ta med seg til Kurdistan å hjelpe fattige barn, men istedenfor det, har han brukt pengene på utvikle sine egne gerilja-leder. Jeg veit at disse opplysningene er rikige, fordi at jeg har flere store kilder, innen kurderne i Norge.

 

Jeg tror det beste å gjøre er å sende han tilbake til Kurdistan, fordi jeg tror han ikke hører hjemme her. Jeg har ikke noe imot denne mannen, og jeg er rett og slett ingen rasist, fordi jeg er en utlending selv.

 

Hva synes dere om denne mannen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min mening er at han skal kastes ut. Han har ikke overholdt sin del av asylavtalen der det står at han ikke har anledning til å besøke det landet han flykter ifra. Han fikk jo asyl pga at han var forfulgt i landet sitt og at han var redd for livet sitt i Irak. Da synes jeg at det er galt av han å dra til Irak mange ganger etter at han fikk asyl i Norge. Du kan ikke være så redd for livet ditt hvis du reiser tilbake til Irak da... Da fortjener han heller ikke asyl her i Norge. Det er andre som virkelig trenger asyl, og det trenger ikke Krekar. Bare hvis vi får garanti for at han ikke blir henrettet, så ser jeg ingen grunn til å ikke kaste han ut...

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Min mening er at han skal kastes ut. Han har ikke overholdt sin del av asylavtalen der det står at han ikke har anledning til å besøke det landet han flykter ifra. Han fikk jo asyl pga at han var forfulgt i landet sitt og at han var redd for livet sitt i Irak. Da synes jeg at det er galt av han å dra til Irak mange ganger etter at han fikk asyl i Norge. Du kan ikke være så redd for livet ditt hvis du reiser tilbake til Irak da... Da fortjener han heller ikke asyl her i Norge. Det er andre som virkelig trenger asyl, og det trenger ikke Krekar. Bare hvis vi får garanti for at han ikke blir henrettet, så ser jeg ingen grunn til å ikke kaste han ut...

Jeg sier meg enig. Jeg tror han er her i Norge får å tjene penger, til å sende til å gerilja-soldatene jeg, og han har dratt til Irak og kommet flere ganger tilbake, og hvorfor skal han være redd, når han har sine terrorister :laugh:

Lenke til kommentar

Istedenfor å ha en heksejakt, syns jeg noen skal finne noen solide bevis mot han, dømme han i retten. Klarer de ikke det, kan de like godt la han sitte i leiligheten sin.

 

Folk er blitt ekstremt hjernevasket av media...

 

EDIT: uskyldig til det motsatte er bevist? neida...

Endret av boy2star
Lenke til kommentar
Istedenfor å ha en heksejakt, syns jeg noen skal finne noen solide bevis mot han, dømme han i retten. Klarer de ikke det, kan de like godt la han sitte i leiligheten sin.

 

Folk er blitt ekstremt hjernevasket av media...

 

EDIT: uskyldig til det motsatte er bevist? neida...

Om han er terrorist eller ikke har jeg ingen formening om. Men han har ikke opprettholdt sin del av asylavtalen. Han reiste tilbake til Irak mange ganger etter han fikk asyl her i Norge. Du reiser rett og slett ikke til det landet du flyktet ifra. Det eneste norske myndightene venter på nå er en garanti for livet til Krekar i Irak. Får de det, så er det rett ut. Man kan ikke misbruke asylstatusen slik som han har gjort... Det er faktisk andre som har mer rett til asyl enn Krekar...

Lenke til kommentar

er ikke helt sikker, men er ikke han flyktning, og ikke asylsøker?

 

Mange som har flyktet fra landet sitt, og drar tilbake, hvorfor kan jeg ikke svare på, skal vi sende alle de ut?

 

Det jeg mener er at alt bør gå etter boka, og skulle de ikke utvise han med grunnlaget om at han var en fare for rikest sikkerhet?

Lenke til kommentar

Greit nok at han ikke holder avtalen, og at andre kanskje kunne blitt prioritert fremfor wannabefascisten, men vi må da først få se håndfaste beviser brunget fram på lovlig vis (!), ikke av domstoler som er kjent for torturbruk for å få fram opplysninger, for å dømme han som terrorist.

Lenke til kommentar
Greit nok at han ikke holder avtalen, og at andre kanskje kunne blitt prioritert fremfor wannabefascisten, men vi må da først få se håndfaste beviser brunget fram på lovlig vis (!), ikke av domstoler som er kjent for torturbruk for å få fram opplysninger, for å dømme han som terrorist.

Selv om han ikke blir dømt som terrorist, så har Norge retten på sin side til å kaste han rett ut av landet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...