Gå til innhold

Stereo headsett for 7610!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette headsettet funker ikke til 7610 engang! Det finnes foreløbig ingen headsett (som jeg vet) med 2 ørepropper som virker til denne tlf. HDS-3 er samme som følger med på bl.a N6230.

 

Helt utrolig at nokia reklamerer med mp3 spiller og at det ikke finnes headsett med 2 øreplugger. Hva tenker dere som har kjøpt 7610 om dette? Bruker ikke mp3 kanskje...?

Lenke til kommentar

Dette "headsettet" passer til Nokia 7610, men bare som handsfree. Det står jo på siden at headsettet virker til N7610 :roll:

Nokia reklamerer ikke for at 7610 skal brukes som en musikkavspiller, men at det går ann å spille av .mp3- og .AAC filer. Det 7610 blir reklamert for er det MP kameraet som er i telefonen! Det er tross alt en kameramobil, ikke en mp3-spiller!! Vi som har kjøpt 7610 er råe :w00t: Nokia 7610 er den første MP-telefonen på det norske markedet, og den er utrolig rå. Det er noen av grunnene til at folk kjøper 7610. Og til syvende og sist, Nokia 7610 er en kameramobil, ikke en mobil som er ment for å spille av musikk. Hva har man iPod for a?! ;)

:w00t: Nokia 7610 rulz!!! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har altså testet 7610 med HDS-3, og det funket ikke.

 

"Ikke godkjent ekstrautstyr" sitter du igjen med etter å ha plugget det inn i telefonen.

 

Jeg tror likevel at Nokia kommer til å lansere et headset med to ørepropper som er kompatibelt med 7610.

Lenke til kommentar
Dette "headsettet" passer til Nokia 7610, men bare som handsfree. Det står jo på siden at headsettet virker til N7610 :roll:

Nokia reklamerer ikke for at 7610 skal brukes som en musikkavspiller, men at det går ann å spille av .mp3- og .AAC filer. Det 7610 blir reklamert for er det MP kameraet som er i telefonen! Det er tross alt en kameramobil, ikke en mp3-spiller!! Vi som har kjøpt 7610 er råe :w00t: Nokia 7610 er den første MP-telefonen på det norske markedet, og den er utrolig rå. Det er noen av grunnene til at folk kjøper 7610. Og til syvende og sist, Nokia 7610 er en kameramobil, ikke en mobil som er ment for å spille av musikk. Hva har man iPod for a?! ;)

:w00t: Nokia 7610 rulz!!! :w00t:

Telefonen har jo faktisk innebygd mp3 spiller da...

Lenke til kommentar

Helt riktig!

 

For å si at 7610 har dårlig kamera er man nødt til å ha forventet seg et digitalkamera, noe det selvsagt IKKE var ment å fungere som. Det er det beste kameraet som er å få tak i på en mobiltelefon. Og å si at det er dårlig, det syns jeg blir feil!

 

Skal du leke fotograf bør du kjøpe deg et digitalkamera (sier seg selv). Skal du ha mobiltelefonen med det beste kameraet på markedet i øyeblikket, da kjøper du 7610!

Lenke til kommentar

Jeg har selv testet 7610 og kamera på den!

 

Du får et stort bilde med elendig kvalitet. Bra til mobil og være, men alikevel elendig. Eneste du kan bruke det til er å sende MMS bilder. Skal du ha sikkelig kvalitet på bildene så må du kjøpe et sikkelig kamera med god optikk...

 

Telefoner som Px00 og SX1 som har stereo avspilling kan du helt greit bruke til å høre på musikk, med ca like god kvalitet som en iPod, men ikke like mye plass selvsagt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...