Gå til innhold

ja, netshop fortjener mere skryt....


Anbefalte innlegg

Jeg var uheldig og fikk ett defekt hovedkort. så sendte jeg det tilbake. de var hyggelige og snille. når jeg fikk ett nytt var det også defekt! jeg var veldig uheldig, men sendte en mail til retur avdelingen (han jeg sendte mail til den første gangen også.) Han var like blid og snill... Det er bra service det!! Og alt fikk jeg gratis... :D Bortsett fra porto til netshop.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prata litt med netshop folka når posten hadde fått somlet bort min shuttle ss75g2... de var hyggelige og sendte en ny - attpå det fikk jeg prata litt med netshop folka, og de satser ganske høyt på service og liknende...

 

Det er forskjellen på gode og dårlige webshops. Noen gir bra priser, mens andre gir både bra priser og god service.

 

Det er da trossalt kunden som bør være i fokus under slike transaksjoner - man vil gjerne ha returnerende kunder, og med slike priser og slik service er det jo bombesikkert på at netshop vil være en av de ledende aktørene på lang sikt :p

Lenke til kommentar

Ser visst ut til at jeg må slenge meg på jeg også. La inn en større ordre på Netshop (skulle ha flatskjerm, harddisk og PSU). Selgeren satte opp et spesialtilbud til meg, og jeg fikk varene to virkedager etter at jeg hadde bestilt, noe jeg er svært fornøyd med. Og alt fungerer optimalt. Sånn skal det være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...