Gå til innhold

3DLabs Wildcat Realizm: Verdens raskeste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
30000kr er ikke så mye da, det er 2 måneders sommerjobb i en sjukeheim... ;)

litt "bæsjete jobb" :blush:  :cry:

Ehh... er ikke 30.0000 kr mye? :wow:

Hvis du ikke synes at 30.000 kr er mye, må jo du være sinnsykt rik!

jobbet som 60% vikar i en sjukeheim i 2 måneder.

 

Fikk utbetalt 32000kr etter skatt... tjente tilsammen 36000kr :cry:

Som sagt, masse dritt i hverdagen :cry:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Jeg kan nesten garantere at det kortet ikke kommer til være bedre enn geforce 2 til spilling,jeg har Wildcat VP880 pro med 256 ram, den er helt ok til 3dStudio men når det er spill så yter den like bra som et TNT kort hehe, bare slutt å drømme om å få 100FPS i CS. Kjøp heller GeForce 6800 eller X800:) Hvis du vil ha et pro kort så kan jeg anbefale Quadro...

Lenke til kommentar
Jeg kan nesten garantere at det kortet ikke kommer til være bedre enn geforce 2 til spilling,jeg har Wildcat VP880 pro med 256 ram, den er helt ok til 3dStudio men når det er spill så yter den like bra som et TNT kort hehe, bare slutt å drømme om å få 100FPS i CS. Kjøp heller GeForce 6800 eller X800:) Hvis du vil ha et pro kort så kan jeg anbefale Quadro...

er det ikke bare Direct3D som funker dårlig a? trodde Wildcat-kort fungerte fint i OpenGL også når det kom til spill...

 

Men dog så er det jo totalt wasted å kjøpe et slikt kort for spilling...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Alle kortene i den nye Realizm-serien får støtte for DirectX 9 med Vertex Shader 2 og Pixel Shader 3, og har 256 GB addressbart virtuellt minne i 64-bits systemer. Kortene får 2x DVI med stereomodus.

 

har kortet 256GB addressbart minne i 64-bits systemer???/eller er det en skrive feil

har det så mye minne kjøper jeg kansje et :p

 

(spare)

Lenke til kommentar

1. kortet er beregnet mot grafiske applikasjoner ala 3D design osv.

2. De fleste spill på markedet er optimalisert mot standariserte drivere fra Nvidia/Ati/Matrox

 

Som sagt, vil tippe dette kortet suger i spill grunnet spillet ikke er optimalisert mot kortet...

 

 

 

liten vits å sitte der med et monsterkort som hyler som ei bjørn i tørketrommern når det bare yter på samme nivå/under et mye, mye billigere kort.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...