Chasseur Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 jeg mener at for å få en tabbel rute til å være x antall pixler bred og y antall pixler høy, skrev man: width="x" heigth="y" inne i TD elementet <html> <body> <table> <tr> <td width="x" height="y"></td> </tr> </table> </html> dette må være feil, fordid et ikke funker i Opera browseren min.. så hvordan får man en rute til å være x anntal pixler bred og y antall pixler høy??
ace_ventuora Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Endret 14. juni 2004 av ace_ventuora
potetskrell Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Ja, så klart skrived det slik Det blir ikke td som får høyde og bredde i dette tilfellet (siden du har bare en td).. <table width="100" height="100"> <tr> <td></td> </tr> </table>
Lokaltog Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 (endret) Nå er ikke jeg noen engelsk ekspert, men skrives bredde og høyde slik? Ja. Prøv css! td.body{height:x;width:x} og i HTML: <table><tr><td class="body"> </td></tr></table> @Ingardj: godt poeng. Endret 14. juni 2004 av lokaltog
Chasseur Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 hehe, var vist jeg som hadde skrevet attributten inne i feil tag.. men, takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå