JoeDohn Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Hva synes folket om denne? Jeg skal ærlig innrømme at jeg var skeptisk til et et Sierra-RTS med mye grafikk etter WotR, men det er noe ved dette spillet som griper ganske godt. Ikke er det for vanskelig å sette seg inn i, men det krever en god del for å mestre det. Interfacet er litt klønete, og det er ikke alltid like oversiktlig som en kunne ønske, men spillet gjør definitivt noe nytt ut av RTS-sjangeren, og man må jo lære å krype før en skal kunne gå. Som multiplayerspill fungerer det også ganske knirkefritt, med stor fokus på taktikk og forvaltning, sånn det skal være. =)
JoeDohn Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Skrevet 12. juni 2004 Hm, glemte at det burde være obligatorisk med en "vennligst begrunn svaret"-fotnote i alle diskusjonsposter.
Elensar Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 (endret) Eg likar ikkje den type strategispel. Vart lei av demoen etter knappt 5 min Endret 12. juni 2004 av Zernick
Shotgun Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Enig med deg i at spillet er ganske greit å sette seg inn i. I multiplayer virker det også knirkefritt. I det hele tatt synes jeg det spillet virker utrolig godt polert. Personlig har jeg litt problemer med slike spill, da det skjer så mye på en gang. Spesiellt i multiplayer er jeg ett lett bytte Men for de som liker slike spill, må det være en gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå