Gå til innhold

Batteri på bærbar


Anbefalte innlegg

hei.. jeg er på en bærbar nå.. men batteriet virker ikke...

 

Hvis jeg trekker ut strømmen vil ikke batteriet ta over.. og batteriet brukte å ha en måler for hvor mye støm som er igjenn, eller hvor langt ladinga har kommet.. den måleren er ikke der...

 

jeg formaterte igår.. så det er sikkert noen drivere eller noe jeg mangler..

Maskina er en HP pavillion ze4204s..

 

Hvor kan jeg finne drivere? jeg fann ingen..

er det ikke drivere jeg mangler.. hva er det jeg skal gjøre for at det skal virke`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.. jeg er på en bærbar nå.. men batteriet virker ikke...

 

Hvis jeg trekker ut strømmen vil ikke batteriet ta over.. og batteriet brukte å ha en måler for hvor mye støm som er igjenn, eller hvor langt ladinga har kommet.. den måleren er ikke der...

 

jeg formaterte igår.. så det er sikkert noen drivere eller noe jeg mangler..

Maskina er en HP pavillion ze4204s..

 

Hvor kan jeg finne drivere? jeg fann ingen..

er det ikke drivere jeg mangler.. hva er det jeg skal gjøre for at det skal virke`?

Prøv å høyreklikk på skrivebord, gå inn på egenskapene for skjerm, så inn på strømalternativene. Sjekk at maskinen er oppsatt som bærbar. Det er mulig at det ikke er verre enn det.

 

Edit: skriveleif

Endret av Polarbastard/Reserve
Lenke til kommentar
hei.. jeg er på en bærbar nå.. men batteriet virker ikke...

 

Hvis jeg trekker ut strømmen vil ikke batteriet ta over.. og batteriet brukte å ha en måler for hvor mye støm som er igjenn, eller hvor langt ladinga har kommet.. den måleren er ikke der...

 

jeg formaterte igår.. så det er sikkert noen drivere eller noe jeg mangler..

Maskina er en HP pavillion ze4204s..

 

Hvor kan jeg finne drivere? jeg fann ingen..

er det ikke drivere jeg mangler.. hva er det jeg skal gjøre for at det skal virke`?

Prøv å høyreklikk på skrivebord, gå inn på egenskapene for skjerm, så inn på strømalternativene. Sjekk at maskinen er oppsatt som bærbar. Det er mulig at det ikke er verre enn det.

 

Edit: skriveleif

Det har jeg sjekket... og det er den..

 

Edit: nei,, det er den forresten kanskje ikke.. Hvor skullle jeg gå sa du+? inn på egenskaper på skjerm? er ikke noen stømalternativer der?

Endret av Swein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...