Gå til innhold

CRT 19" For Gaming?


eQunix

Anbefalte innlegg

Bestiller CRT skjerm fra en eller annen Norsk web-shop i kveld, skjermen skal være av type CRT og 19" +, max 4000 NOK. Skal for det meste brukes til gaming, da tenker jeg på Far Cry, Counter-Strike etc, som sagt, MAX ytelse for 4000 Norske Kroner :thumbup:

 

 

 

Takker for alle svar :p

 

 

mvh gb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm... ja, jeg har jo faktisk 4000 og "rutte" med :)

og når jeg først skal kjøpe meg en bra en, skal jeg kjøpe en dyr & bra en, da sikter jeg til noe av den beste crt'n på markedet... vis jeg kommer så langt med 4000 da :blush: bare poste flere ;)

Dersom du "må" bruke 4000,- , kan du jo se deg om etter en 20" skjerm... NEC FE991 er foreslått av noen, til 3700. Den har forøvrig samme bilderør og spesifikasjoner som min Samsung 959 som kostet meg 2800,-. En kamerat av meg har forgjengeren til NEC FE991, og den er ikke noe bedre enn min skjerm.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en Iiyama VisionMaster pro 454 :love: som jeg absolutt anbefaler.

Hvis du leter litt på nettet finner du at den har vunnet masse tester, editor choice awards ol..Har enda ikke sett en review som ikke skryter av den.

Jeg sitter gjerne 10-12 timer foran skjermen da jeg jobber hjemme og har aldri hatt problemer med irritasjon\tørre øyne siden jeg kjøpte denne.

Er vel også en av di rimligere Diamontron m2 skjermene du kan få.

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=15167

Lenke til kommentar

hadde jeg hatt 4000,- jeg har skulle ha brukt på en skjerm så hadde det blitt enn ny iiyama Vision Master Pro 454 spontant.

 

har siklet lenge på den skjermen, etter det jeg har fått med meg så er den av de beste skjermene som er på markedet, og bare tanken på å kjøre 1280x1024 oppløsning på hele 121Hz eller 1600x1200 i 100Hz får meg til å sikle enda mer.. :dribble:

Lenke til kommentar
hadde jeg hatt 4000,- jeg har skulle ha brukt på en skjerm så hadde det blitt enn ny iiyama Vision Master Pro 454 spontant.

 

har siklet lenge på den skjermen, etter det jeg har fått med meg så er den av de beste skjermene som er på markedet, og bare tanken på å kjøre 1280x1024 oppløsning på hele 121Hz eller 1600x1200 i 100Hz får meg til å sikle enda mer.. :dribble:

takk, da var det den jeg bestillte, legger ut erfaring med skjermen etter jeg har prøvd den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...