supersnus Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en iBook. Må jeg ha Apple Care, går ikke det under forbrukerloven hær i norge three years of Apple certified repairs, both parts and labour (extended two years from the one-year limited warranty included with your system purchase. Håper på svar
kvikks Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hei!Jeg vurderer å kjøpe en iBook. Må jeg ha Apple Care, går ikke det under forbrukerloven hær i norge three years of Apple certified repairs, both parts and labour (extended two years from the one-year limited warranty included with your system purchase. Håper på svar Joda vanlig norsk lov gjelder!
iDude Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hei!Jeg vurderer å kjøpe en iBook. Må jeg ha Apple Care, går ikke det under forbrukerloven hær i norge Forbrukerloven er så vidt jeg ser bedre enn Applecare, men Applecare gir deg tre års telefonsupport i tillegg... Jeg ville skippet applecare; de fleste ikke-kritiske problemer som oppstår med en PC (windows/osx) finner man lettest løsninger for på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå