Gå til innhold

Passer dette vannkjølingsettet in i mitt chieftec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er goood plass i det kabinettet :D

Radiatoren kan du f.eks. sette i toppen, like foran PSU så kanskje du kan bruke de øverste 5,25" drevene. Ellers kan du sette den nede i front, der HDD-holderne er, vet ikke hvor mange skuffer det er i miditower versjonen men det skal nok gå hvis du flytter hardisken(e) opp i 5,25" brønnene.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg lian li kabinett (PC75USB) og har den swiftec 600mcb eller noe sånt. (gidder ikke skrive det rett) Men vet ikke hvor jeg skal plassere pumpa!

Skrevet
Jeg har kjøpt meg lian li kabinett (PC75USB) og har den swiftec 600mcb eller noe sånt. (gidder ikke skrive det rett) Men vet ikke hvor jeg skal plassere pumpa!

Hvor som helst...

Skrevet

Når jeg hadde vannkjøling i mitt chieftec (fulltower) fjernet jeg bare 3,5" brønnene.

Her fikk jeg plass til en 2*120 giant radiotor som jeg festet med strips, pumpen og tanken sto i bånn av kabinetett.

Nå har jeg et PC75b så her må det nok skjæres litt...

Skrevet
Når jeg hadde vannkjøling i mitt chieftec (fulltower) fjernet jeg bare 3,5" brønnene.

Her fikk jeg plass til en 2*120 giant radiotor som jeg festet med strips, pumpen og tanken sto i bånn av kabinetett.

Nå har jeg et PC75b så her må det nok skjæres litt...

Jeg har chieftec midi-tower. Jeg har det akkurat som du hadde det, funker fin fint...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...