Gå til innhold

hybel liten hybel pc. barebone


Anbefalte innlegg

hei,

skal flytte på hybel(en liten dertil) og står uten pc/tv/stereoanlegg. Derfor tenkte eg med at det kunne være fett å bygge en pc som og kan brukes til tv og stereo.

 

Har tenk på å kjøpe en av disse barebone kabinettene som kan brukes til stereo uten at pc e bootet. Epox eX5-300S er en av disse. Vil ha mest funksjonalitet for pengene.

 

 

 

prisen bør være så lav som mulig, men kan betale rundt 6000 kroner(takket være snille foreldre).

 

 

trenger også en skjerm.

trenger i tillegg en tv-tuner.

ser frem til å få hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal skjerm være inkludert i pris? Da kan man vel utelukke lcd, og da ender du opp med en klumpete crt...

eller at crt er bedre enn lcd bare at lcd tar mindre plass og er bedre slik? vel, lcd flimrer vel temmelig garantert ikke vil jeg tro, men klart han går for en crt. barebone er vel faktisk også en ganske budsjettvennlig pc (kan være om du har det riktige oppsettet). Men du får vel ganske lite pc for 6000 egentlig ... ??

Lenke til kommentar
Skal skjerm være inkludert i pris? Da kan man vel utelukke lcd, og da ender du opp med en klumpete crt...

eller at crt er bedre enn lcd bare at lcd tar mindre plass og er bedre slik? vel, lcd flimrer vel temmelig garantert ikke vil jeg tro, men klart han går for en crt. barebone er vel faktisk også en ganske budsjettvennlig pc (kan være om du har det riktige oppsettet). Men du får vel ganske lite pc for 6000 egentlig ... ??

for 6000kr får man mye pc..

 

Gå for et amd system og en mobile athlon prosessor hvis du finner det til en rimelig penge.

 

Mobile gir mindre varme, som betyr mindre støy i små barebone kabinetter.

Lenke til kommentar
Skal skjerm være inkludert i pris? Da kan man vel utelukke lcd, og da ender du opp med en klumpete crt...

eller at crt er bedre enn lcd bare at lcd tar mindre plass og er bedre slik? vel, lcd flimrer vel temmelig garantert ikke vil jeg tro, men klart han går for en crt. barebone er vel faktisk også en ganske budsjettvennlig pc (kan være om du har det riktige oppsettet). Men du får vel ganske lite pc for 6000 egentlig ... ??

for 6000kr får man mye pc..

 

Gå for et amd system og en mobile athlon prosessor hvis du finner det til en rimelig penge.

 

Mobile gir mindre varme, som betyr mindre støy i små barebone kabinetter.

joda, du får sikkert en del pc for 6000 kr, men ikke det ultimate? klart du får en pc som takler vel gjerne alle dagens spill, og kanskje en del av dem som kommer fremover, men skal du bruke pcen til spill, og du vil at den skal holde lenge, så bør du legge en del penger i det. men på en forutsetning: at lommeboka di tillater det. men du kommer sikkert godt på vei med 6000. Det forrige utsagnet mitt kom ganske lite gjennomtenkt ut litt feil... poenget er at du får en pc som duger i dag,men kanskej ikke er helt på høyden om et år eller 2. Jeg hater å oppfordre folk til å bruke mye penger på et produkt, spesielt når jeg ikke vet om vedkommende har et slikt behov, men noen ganger ken det være riktigere å bruke mer penger (ikke hør på meg, det var sullete...)

 

du kan jo f.eks. vente til en stund etter at s939 har kommet og blitt populært. da er nok, uten at jeg vil si dette sikkert, prisene på de nåværende prosessorene sunket betydelig... tror jeg... kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...