Gå til innhold

Velvet Revolver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er deilig å høre den gamle Guns 'N-sounden. Du hører i "Do it for the kids" at den har visse likhetstrekk med "Paradise city" og i "Sucker train blues" at trommesoloen er farlig lik introen i "You could be mine".

 

Gleder meg til Øya-festivalen :thumbup:

 

Savner den skjærende (og da mener jeg positivt) stemmen til Axl, though...

 

Edit : skrev litt feil titler :)

Endret av zacka
Lenke til kommentar

Tja, både ja og nei for min del. Skiva er teknisk kjempegod, godt spill fra alle kanter og mye fet, klassisk, GnR-sound, men jeg synes kanskje det blir litt platt. Hadde liksom håpet på at skiva skulle matche Appetite For Destruction til en viss grad, (god, variert, GENIAL skive), men føler kanskje at hele denne skiva blir litt monoton. Ikke spesiellt mye som skiller seg ut, ikke en plate jeg føler jeg kommer til å børste støv av år etter år etter år. :shrug:

Lenke til kommentar
Tja, både ja og nei for min del. Skiva er teknisk kjempegod, godt spill fra alle kanter og mye fet, klassisk, GnR-sound, men jeg synes kanskje det blir litt platt. Hadde liksom håpet på at skiva skulle matche Appetite For Destruction til en viss grad, (god, variert, GENIAL skive), men føler kanskje at hele denne skiva blir litt monoton. Ikke spesiellt mye som skiller seg ut, ikke en plate jeg føler jeg kommer til å børste støv av år etter år etter år. :shrug:

Kan ikke forvente at albumet skal matche Appetite, selv GnR klarte ikke det en gang. Og det var ikke meningen at de skulle være "nye GnR".

Lenke til kommentar

Syntes ikke den som er lansert som singel er noe spess bra fra det jeg har hørt den rundt om på Musikk kanaler osv.

 

Men skal se om jeg får "kjøpt" meg plata og hørt gjennom det. Har ikke store forhåpninger. Syntes spess at vokalisten var litt ekkel. Kanskje en idé å gå opp noen bukse størrelser for den karen... :/

Lenke til kommentar
Kan ikke forvente at albumet skal matche Appetite, selv GnR klarte ikke det en gang. Og det var ikke meningen at de skulle være "nye GnR".

Det er klart, men jeg synes likefullt albumet er litt VEL monotont. Selv om det er noen virkelig fete låter her. :) (Og jo, det er på mange måter "nye GnR")

Ja, er enig med deg når det gjelder det MONOTONE, men jeg hadde ikke store forventninger annet enn det instrumentale. :roll:

Lenke til kommentar

Kan jo sies at dem har en tøff opgave med å levere & tilfredstille, når man ser tilbake på album som Appetite For Destruction. Alle regner med det skal være likt gamle GnR, men jeg syns dem har gjort en go`første skive og håper det kommer flere etter vert. Skal bli morsomt å se hvordan dem gjør det på øy-festivalen. Dem innehaver jo en god del "skills" i bandet ;)

Endret av Captain_Poon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...