electr0nique Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Har sett meg litt om etter hovedkort til a64 i det siste, og til nå har jeg vel egentlig kommer frem til at Aopen AK86-L må være et helt greit valg, er det noen grunn til at jeg overhode ikke bør velge dette kortet, hvis så -- hvorfor? Kommer IKKE til å overklokke maskinen, hverken nå eller senere, så overklokkingsfunksjonalitet bryr jeg meg ikke om.. Kommer heller ikke til å spille noe særlig, kanskje en halvtime eller så til dagen. Maskinen vil primært bli brukt til mpeg2 transcoding/encoding Skulle det være noen som har nevnte hovedkort, hvilke rambrikker kan dere anbefale?
electr0nique Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Epox har to hovedkort for socket 754, hvilket tenker du på, og hvorfor absolutt dette? Og vennligst begrunn innspill, ubegrunnede innspill er ikke verdt noe som helst
Beeee183 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 EPoX EP-8KDA3+ Hovedkort for Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid,Lyd mente jeg... jeg har lest mye positivt omm dette hk'et... Du kan lese mer om det her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255798&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå