Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller ha anbefalt å brukt de penga på sony v-1.

Det fikk 5 i terningkast i en test på digit.no

 

Jeg har bestilt to. Testet det jeg skal beholde selv i går. er strålende fornøyd med det! Nå håper jeg bare jeg for solgt det andre som ligger helt ubrukt i den uåpnete pakken :(:hmm:

Endret av x-ray-cat
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt to

 

Hvorfor har du bestilt 2??

 

V1 og T1 opererer ikke ikke i det samme segmentet. V1 er mer avansert og gir bedre bildekvalitet, men så er det et mye større og tyngre enn T1. V1 passer ikke i noen bukselomme (hvis du ikke har veldig store bukselommer da..)

Lenke til kommentar

Har undersøkt litt på nettet, akkurat nå har et fåtall av forhandlerene Memorystick DUO på lager.

 

Forventet leveringstid hos komplett: 281 dager :hrm:

 

Vil ha det kameraet, liker det veldig godt. :yes:

 

Edit: Hva er forskjellen mellom Memorystick DUO og DUO pro?

Endret av Ragnarok
Lenke til kommentar

Hei sveis!

 

Vil bare anbefale Sony T1 på det varmeste. Har hatt det ca 1 måned.

 

Det tar veldig greie bilder, meget brukervennlig, batteritiden er ikke så dårlig som ekspertene sier, og så er det jo så fantastisk lite, det blir ikke større selv ved full optisk zoom! Heia Carl Zeiss!

 

Et skikkelig konge kamera, til en god pris! Kjøp det du! :yes:

 

Hosthus : :D

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt to fordi det ene kameraet var med i et pakketilbud, så jeg fikk kameraet med på kjøpet når jeg kjøpte det jeg trengte.

Kameraet er gjerne tyngre - Men tungt er det ikke.
Kameraet er også litt tungt, men passe i lommer lommer som ligger nær kneskålen på bukser, det passe også i lommer hvis en ikke har en litt trang dongeribokse eller en bukse med trange lommer.

Men hvorfor ikke ha kameraet liggende i veske festet til beltet eller en strop som en har hengende rundt halsen? Hvis en har kamera i lomme med andre gjenstander, kan det jo lett komme skraper borti det. Jeg synes bare t-1 er et dårligere kjøp når en kan få et v-1 nytt til lavere pris. T-1 har jo en del|noen ting den kunne ha forbedret seg med til neste generasjon....
Lenke til kommentar

En som lurte på forskjellen mellom MemoryStick og MemoryStick DUO her istad. DUO er omtrent 1/3 av størrelsen til vanlig, men dessverre ikke 1/3 av prisen. Snarere tvert imot. Jeg anbefaler å bestille deg et kamera fra en engelsk-nettbutikk (Amazon.com?) og få det levert til hotellet. Det vil du trolig spare en god del på!

Jeg skal gjøre det i USA til fetteren min nå. Bestiller DSC-V1 som jeg tror er et bedre kjøp. T1 har for dårlig blitz og egner seg ikke til fotografering innendørs. Sikkert helt greit til utendørs-bruk i sol-lys, men ikke til fest-bilder etc... ;-)

På nettet i USA får jeg DSC-V1 med 256MB MemStick Pro, extra batteri, taske og frakt for 4.200kr!!! Samme pris som laveste i prisguiden uten porto... ;-) HEIA USA!!!

Lenke til kommentar

Etter mye slit, strev og banning har jeg konkludert med at det er fullstendig umulig å skaffe kameraet til fredag. Ikke en eneste forhandler i Norge har kameraet på lager... :cry:

Jeg har derfor vurdert å kjøpe kameraet i england. Kommer dette til å by på flere kjepper i hjulene?

 

Og nei, jeg vil nok heller ha T1, V1 er lett for stort og klumpete, jeg ofrer heller litt blitz og bildekvalitet for å få et så lekkert kamera. V1 har også en liten og dårlig LCD-skjerm. W1 er T1s eneste konkurent nå. For øvrig har ingen V1 eller W1 på lager akkurat nå heller. Pussig... :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...