Gå til innhold

Gudebilder?


Olaff

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har muntlig eksamen i KRL, og lurer på om noen kunne hjelpe meg med å finne et vers, eller en text ifra bilbelen som beskriver gud (eller en beskrivelse av en av hans opptredner som brennende busk osv) of gi meg sidetall til biblen eller bare skrive det ned her eller noe. (jeg er takknelig om noen kunne gi meg det samme når det gjelder jødedommen og Islam)

 

På forhånd takk for hjelpen

 

(jada, jada, jeg vet at dette er 100% offtopic, men jeg trenger svar innen morgendagen!) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe..;) Jeg kom opp i KRL jeg og. Sitter og pugger i dette øyeblikk!

 

Husker ingen om Gud, men her er et om Jesus:

Men jeg kan nevne at når Saulus/Paulus reiser til Damaskus blir han møtt av et blendende lys, dette slo Paulus til marken, og en stemme sa: "Saul, Saul, hvorfor forfølger du meg?" Paulus spurte: " Hvem er du, Herre?", "Jeg er Jesus, han som du forfølger. Men reis deg nå og gå inn i byen, Der skal det bli sagt deg hva du skal gjøre." Noen dager senere ble han døpt av en av de kristne lederne i Damaskus. Paulus tok imot oppdraget om å utbre det budskapet han hadde forsøkt å uttrydde.

Hendelsen er beskrevet i kapitlene: 9,22 og 26 i Apostlenes gjerninger.

 

Vet ikke om det var til noe hjelp jeg, håper det.... :)

Lykke til imorgen ! :D

Goodspeed!

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar
TUSEN TAKK!...NOT. Dette er faen meg ikke søppel da. Spør om noe viktig til Xamen jo. Desutten hjelper Religion og politikkforumet på Hardware bedre enn de du satt opp ;)

selv om det kanskje ikke her søppel, men hva f har dette med mobiltelefoner å gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...