Gå til innhold

E3 Awards 2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er Game Critics Awards e3 2004,som er den mest betynings fulle prisen på e3.det er 35 ledene magasin som har sendt inn stemmene til hva som vinner priser der.

splintercell3 og halo2 vant 3 priser hver,mens sony psp vant best of show.

kan ikke vente til splintercell3 kommer ut.

http://www.gamecriticsawards.com/win.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et ord: "Latterlig".

Splinter Cell 3 kan riktig nok by på noen ny gameplay muligheter i form av 2 player-mode men mer ser jeg ikke i det spillet.

Halo 2 fnyser jeg av. :nei:

Skrevet

Splinter Cell 3 kan riktig nok by på noen ny gameplay muligheter i form av 2 player-mode men mer ser jeg ikke i det spillet.

Smaken er som baken, nemlig todelt.

Skrevet

Latterlig og latterlig Fru Blåmm.

Selv om jeg er mega fanboy av Splinter Cell serien, så ble jeg overrasket over det der ja.. Er bra, men følte ikke det var sjokkerende bra. Men var ikke latterlig. Så vet jo ikke jeg noe om hvem som har gitt disse prisene.

Anyway: Halo 2 og Splinter Cell 3 er jo kommende knall spill som jeg gleder meg vilt til.

Men så gleder jeg meg til mye...

:roll:

Skrevet
Halo 2 fnyser jeg av.  :nei:

Er du en Microsoft motstander som boikotter xbox og alle spill til xbox? Bare lurte.. :hrm:

Jeg for min del fnyser av HALO 2 på grunn av det veldig middelmådige og repetetive HALO 1

Skrevet

Helt enig! :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...