Gå til innhold

CF62: brukererfaringer og informasjon


Anbefalte innlegg

Jeg trodde "CF62...anyone?" betydde nettopp dette, men bare i min verden tydeligvis :roll:

 

Jeg er ute etter folk som har holdt denne i hånden... testet den... ringt med den... Folk som kan gi meg en tilbakemelding på hvordan denne telefonen er...

Designet er lekkert, men er den stor? Er skjermen bare ræv, eller har Siemens kommet seg? Hvorfor er den så billig? Ser den billig ut?

 

...hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trodde "CF62...anyone?" betydde nettopp dette, men bare i min verden tydeligvis :roll:

 

Jeg er ute etter folk som har holdt denne i hånden... testet den... ringt med den... Folk som kan gi meg en tilbakemelding på hvordan denne telefonen er...

Designet er lekkert, men er den stor? Er skjermen bare ræv, eller har Siemens kommet seg? Hvorfor er den så billig? Ser den billig ut?

 

...hjelp?

Tror ikke mobilen har kommet til Norge enda, men jeg kan ta feil.

 

Mobilen er overhodet ikke stor. Den er 78 ccm for å være helt nøyaktig. Som sammenligning kan jeg nevne at 6230 er på 76 ccm.

 

Mobilens skjerm er utifra det jeg har lest bra i forhold til prisen. Det er en CSTN skjerm med hele 65 tusen farger, noe som ikke er vanlig for den prisen. Den har også en bedre skjerm i klarhet og kontrast enn bl.a. 3100, 3200 og fler.

 

Her har du masse spesifikasjoner om mobilen.

Her har du masse bilder av mobilen.

 

Selv synes jeg den virker som et bra kjøp, på de fleste områder. Mer kan jeg ikke si siden jeg ikke har prøvd den (fordi jeg tror den ikke har kommet til norge enda).

Lenke til kommentar

Takker og bukker for flott tilbakemelding! Masse nyttig info...

 

Men jeg stusser litt over prisen... 1300 kr for en mob u/abn... Det er billig det! Sabla billig... mistenkelig billig... hmmmm

 

Jeg vurderer også CX65 el M65, men det viktigste for meg er at mob'en er liten, solid og brukervennlig. Trenger ikke noe fancy egentlig, da jeg kun bruker mob til ringing og sms... Men jeg er et lite luxusdyr også... For meg er design ALFA OMEGA... Lysene på mobilen ser fete ut, men hvordan er finishen? Molna... du har vel holdt den i hånden? Føles den billig, eller er den like "industriell" og "røff" som den ser ut på bilder?

 

PS: Hvis noen ser noen grunner til at jeg heller burde gå for CX65, så er det bare å skrike ut... All tilbakemelding er bra tilbakemelding...

Lenke til kommentar
...

Først og fremst: Ja, det er veldig billig. Masse for penga. Det er ikke uten grunn at Siemens selger mest i Norge, og grunnen er lavpristelefonene.

 

Videre vil jeg si at CX65 og M65 er bedre på alle mulige måter, bortsett fra størrelsen. De er jo også da mer enn dobbelt så dyre (hvis prisen på 1200kr for CF62 stemmer). Du finner garantert masse om M65 og CX65 her på forumet, mye snakk om dem fra før. Selv synes jeg M65 virker helt genial for folk som trenger en mobil som trenger mye, og CX65 genial for de med ca. 2500 kr...

 

Masse for penga er typisk Siemens!

Lenke til kommentar

... Telebutikken er tydeligvis ikke interresert i å anslå når de får inn telefonen. Greit nok at de ikke vet, men de kan i alle fall svare meg. Har derfor slettet bestillingen og i stedet lagt inn en hos MPX på CX65.... Så får vi satse på at det funker....

 

Hmmmm... burde jeg valgt M65 i stedet? :hmm: På alle bilder ser den skjermen bedre ut enn CX65... men jeg regner med de er like..... :ermm:

Endret av kenrawk
Lenke til kommentar
Har derfor slettet bestillingen og i stedet lagt inn en hos MPX på CX65.... Så får vi satse på at det funker....

 

Hmmmm... burde jeg valgt M65 i stedet? :hmm:

Kort og godt: Trenger du en mobil som tåler veldig mye, men som ellers er lik CX65 og koster noen få lapper mer, kjøp M65 :)

 

Hvis ikke er CX65 flott.

Lenke til kommentar
Har derfor slettet bestillingen og i stedet lagt inn en hos MPX på CX65.... Så får vi satse på at det funker....

 

Hmmmm... burde jeg valgt M65 i stedet? :hmm:

Visst du er villig til og legge på noen lapper og få en solid telefon er det værdt det, synes jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...