Gå til innhold

flytting av epostadresse(outlook) til ny maskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste spørsmål: Søk på forumet da!!

 

Første spørsmål: Snakker du om e-post kontoen for å hente/sende mail eller adresselisten med alle kontaktene deres?

etter ei stund klarte eg å kvitte meg frå passporten..

 

uansett.. skal ha heile outlook "brukarmailen" over til ei anna maskin.(helst ha outlook på begge maskiner). Outlook e-posten skal helst ha med adresselista over kontaktane og mailen, slik at han fortsatt kan ha kontakt med sine venner med minst mulig problemer..

 

om ikkje forklaringa var god nok prøver eg med ein litt anna vri:

når han loggar seg på den nye maskina og trykker på outlook skal det vere det samme som på den gamle outlooken, med adresselister og alt. Og samme mail.

Lenke til kommentar

e-post kontoen for å send og matta mail må du legge inn manuelt under e-post kontoer i outlook.

 

Nåværende innboks og contakter, kalender osv må eksporteres fra den gamlke maskinen og importeres på den nye. Under fil-menyen i outlook har du et valg som heter noe alla "importer og eksporter". Gjett hva den brukes til. ;)

Lenke til kommentar

for å sende og motta mail må du opprette e-post kontoen manuelt i outlook. på den nye maskinen.

 

Nåværende innboks, kontaktliste osv må eksporteres fra den gamle maskinen og så importeres til den nye. Bruk hjelp-funksjonen i outlook og søk på importer og eksporter.

 

edit: sorry for dobbelposting, men det er noe rart med forumet nå. Fikk en feilmelding da jeg postet det første svaret, men så kom det med allikevel. :dontgetit:

Endret av ob1
Lenke til kommentar
e-post kontoen for å send og matta mail må du legge inn manuelt under e-post kontoer i outlook.

 

Nåværende innboks og contakter, kalender osv må eksporteres fra den gamlke maskinen og importeres på den nye. Under fil-menyen i outlook har du et valg som heter noe alla "importer og eksporter". Gjett hva den brukes til. ;)

men blir det samme mailen då?

 

og kan du eller ein anna forklare step by step korleis ein gjer dette.. Eg er ULTRA-grøn på dette område :no: , og foreldra mine maser om at eg må få fiksa det snarast mulig.

 

Eg blir evig takknemlig for svar ;)

 

Som sagt takk for svara til nå ob1 !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...