Gå til innhold

Har Qtek 2020 exel, word etc?


oling

Anbefalte innlegg

HEisann.

Jeg er litt hypp på en håndholdt Pc. jeg så på denne og den er jo dritfet. Et stort pluss at den har telefon også. men det jeg lurte på var om den hadde programmer som Exel, word og outlook slik som mange andre har?

 

Takker for alle svar og forslag.

Foreslå gjenre andre produkter hvis de også er bra.

Pris: under 8000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qtek2020 = ein glimrande telefon.

Har den selv. har sett den har fått minus på tester pga bla ustabil, må resettes ofte.

Dette har eg opplevd uhyre sjelden. har hatt denne i ½ år nå og kan sikkert telle på en hånd hvor ofte den har vært nødt til å resettes pga den har vært ustabil.

PDAen brukes forøvrig hver eneste dag aktivt

Den leverest også med PocketPC 2003 som bla (som nevnt) inneholder word og excel.

Litt kjibt at den ikke inneholder wlan ettersom det blir mer og mer wlan soner i dag.

men det er ikke verre enn at det kan kjøoes wlan kort til denne..

noge som fremdeles e relativt dyrt :(

 

ellers må eg sei at den har den desidert beste skjermen.

du kan sitte helt på siden å glo på skjermen og se bilde så å si like godt som forfra.

Fargekvaliteten på denne kontra Ipaq 5550, er uslåelig mye bedre.

 

Batterikapasiteten holder også overraskende lenge etter du har "kjørt inn" batteriet.

Ved småknoting og leking holder den konstant 4-5 timer med lek. (guddegudd skjerm bruker litt strøm)

Med mobilbruk holder den i 2 dager uten opplading for meg som kjører budbil og kun bruker denne som kommunikasjon. Mao. den blir flittig brukt.

Lenke til kommentar

heisann igjen.

 

Litt synd at den ikke har wlan ja.....men det jeg lurte på var om det gikk ann å koble til en ekstern harddisk. Kjekt å ha hvis man sitter i bilen. Kan bare dytte inn noen filmer på den og se på. Kan man koble en ipod til den foreksempel? Det hadde vært ro.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Med mobilbruk holder den i 2 dager uten opplading for meg som kjører budbil og kun bruker denne som kommunikasjon. Mao. den blir flittig brukt.

 

det er vel litt å overdrive?

dæ varte itje overdrivelse nei.

for meg har den vart 1 stk dag 8 til 16 arbeid

ikke lada den om natta

holdt neste arbeidsdag 8 til 21:00

an peip når eg la meg rundt 24

Lenke til kommentar
heisann igjen.

 

Litt synd at den ikke har wlan ja.....men det jeg lurte på var om det gikk ann å koble til en ekstern harddisk. Kjekt å ha hvis man sitter i bilen. Kan bare dytte inn noen filmer på den og se på. Kan man koble en ipod til den foreksempel? Det hadde vært ro.

:thumbup:

dette her sgo eg likt å vite selv.

men derigjen.. du kan jo bare kjøpe deg eit minne på 1 Gigg.. funke det og

Lenke til kommentar

Ja riktig. Det kna mna jo selvfølgelig gjøre, mne er keen på mer. Og er ikke det veldig dyrt da? På komplett koster det 2600 spenn og da er jo en HD like dyrt. Liott større riktignok. Men et litt mindre minnekort og en hd til å kose seg med i bil og når jeg ikke er på farten.

 

Og et spm til. Hvis noen her har erfaring med den da. Er det lett å sende sms på den? skrive dem altså. Og når mna ringer, må man bruke handsfri da?

:hmm:

Lenke til kommentar

1. anbefaler ikke harddisk.

Du trenger strømkilde til den i bilen, du trenger et CF kort med USB/Firewire inngang. Finnes ikke PCMCIA spor

 

2. Harddisken må støttes=)

 

3. Det kommer til å kreve en del strøm. En annen ting er også at eventuelle filmer som du skulle ha der, vil jo uansett kreve mye av lomme pcen, dermed tappe den for strøm relativt fort.

 

 

Sms går som en lek, dersom du er vant med virutelt tastatur fra før av, men du finner ut av det.

 

Du kan ringe direkte fra telefon ja.

Lenke til kommentar
Og et spm til. Hvis noen her har erfaring med den da. Er det lett å sende sms på den? skrive dem altså. Og når mna ringer, må man bruke handsfri da?

:hmm:

dette er ikke duppeditten du skriver sms med mens du kjører bil for å si det sånn.

du kan få et såkalt thump keyboard te an, men dette e engelsk utgave. ikke æ ø å da.. kjibt..

ellers.. nogen gang skreve på ein PDA ?

det blir enkelt etterhvert når du venner deg til å treffe på små områder med pekepinnen.

går helste fortere enn å skrive på vanlig mobil .

 

men.. husk nå..

dette er en PDA med Telefon

ikje telefon med PDA funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...