mantra17 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 men må jeg ikke ha noen kabler og da ? eller skal jeg kun kjöpe kontrollern.hadde noen giddi og gitt meg noen tips om kabler/kontroller som jeg burde ha, behöver ikke noe dyrt bare det funker greit. 2 av disse, to av disse, og f.eks en slik kontroller. Lenke til kommentar
hoangdn Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Interessert å selge diskene for kr. 2000,- ?? Lenke til kommentar
astlo Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 1 dag gamle 2.650 med frakt. koster meg 500 og handle det jeg trenger da tviler jeg på at jeg gidder selge de. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Behold dem, du, og kjøp en løs kontroller som foreslått her. Kan være greit å ha til siden, også.. Det hender det følger med SATA- kabler til kontrollerkortet. Sjekk det, så slipper du å bruke penger på kabler du ikke trenger. Endret 7. juni 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 enten benytter du angrefristen og får pengene tilbake - og kjøper nye disker, eller så er du smart og kjøper en s-ata kontroller. verre er det ikke. Lenke til kommentar
astlo Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 varene er bestilt og nei det fulgte ikke med noen kabler . burde de funka om noen dager Lenke til kommentar
hoangdn Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tenkte å gjøre det enkelt for deg. En ny billig s-ata-kontroller koster kr. 329 (www.pcutstyr.no - si ifra hvis du finner billigere) + to s-ata kabler (ca 100 kr hver)+ evt s-ata strømkontakt dersom harddisken ikke har vanlig IDE- strømkontakt (ca kr 100 hver) + frakt. Det vil si at du må i tillegg betale 6-700 kr for å kunne nyttiggjøre deg av dine to s-ata-disker. Nye IDE-disker på 200 GB koster deg 1020 (www.databutikken.com) + frakt. Men jeg aksepterer ditt nei til min forespørsel. Lykke til. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Takk alle sammen, har lignende problem..^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå