Gå til innhold

Nerder på fotballkamp?


Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge til Tippeligaen braker løs igjen. Selv skal jeg kle meg i gult og sort og heie fram Idrettsklubben Start til seier mot Stabæk. Hvor mange nerder her inne er det egentlig som skal på kamp og hvilket lag skal du heie på? Eller kanskje de fleste her inne blir slitne av bare det å tenke på fotball? :wink:

 

Nå skal jeg ivertfall ta en dusj og få på meg drakta. Så bærer det til Kristiansand stadion og TIPPELIGA! YAHOO! :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var fotballgal før, men har blitt kurert nå. hater nesten fotball.

 

Har alltid vært tilhenger av Brann uansett, men nå er jo laget så elendig at det er jo ikke noe spennende lenger.

 

 

Samme med norge. en landskamp var jo mega før. men nå suger jo norge noe vilt.

 

de var jo på 2. plass på FIFA rankingen en gang, men nå er de på 36. eller noe sånt. drillo skulle aldri ha gått...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-14 16:35, TuMaz skrev:

Nå skal jeg gjøre meg klar til å dra til Alfheim stadion og heie fram Tromsø IL.

Tromsø-Sandefjord 4-0


 

Hehe. den gikk inn... Vil dere ha ett tips til? TIL rykker opp i år! Åh, vil dere ha enda ett? 2003 tar Tromsø Gull i eliteserien!

 

-TuMaz Prediction-

Lenke til kommentar

Hey, seff følger jeg med på foppal. LSK er laget og i år så tar vi gull :smile: Det ble nesten ifjor gitt, og med litt hjelp av Brann i siste kampen så hadde det gått. Men hvem andre enn Bergens stolthet taper 7-2 på hjemmebane? Møkkalag :razz: Well, vi får skylde på oss selv..

 

Ellers er jeg på ALLE hjemmekamper (har stort sett vært det siden '92) og en del bortekamper, f.eks Bergen og Trondheim i fjor pluss alle i østlandsområdet.

 

Wheee, Fula på topp etter 2-0 over Viking og der blir vi!!!

Lenke til kommentar

Urk!

Sitter heller 2 timer forran en hvit dør under strømbrudd enn fuzzball. Hvem f... er Drillo ?

 

Som illustrasjon: Ble tvangssendt til fuzzball-kamp mens jeg hadde noen kunder med til messe i Herrefolk-landet. (Da var det ca 20 år siden sist jeg så på voskne menn og en ball.) Jeg og en annen IT-intressert kunde ble sittende og drikke øl mens folk og fe rundt oss reiste seg gang på gang og jublet. Et par dager etterpå leste jeg en gammel VG med krigstyper at vi tydeligvis hadde vært på en av Rosenborgs beste kamper noensinne (mot Dortmund 'Vartehalle :smile: ?)' Kan ikke si jeg kjente meg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...